tiistai 30. heinäkuuta 2013

Leikkisynttärit

20 päivää lähtöön ja 20 päivää mun synttäreihin!

Jepjep, vietän mun 19-vuotis syntymäpäivän Atlantin yläpuolella. Noh väliäkö sillä, 19-vuotissynttärit ei ehkä mitenkään järisyttävästi muuta mun elämää. Skumppaa sit koneessa ja sitä rataa! Eilen kuitenkin vähän niinkun leikittiin mun synttäreitä, kun äitin kanssa haettiin mulle "synttärilahja" ja käytiin syömässä nepalilaisessa. Ja nyt mä hukun laitteisiin. Ostettiin mulle Samsungin nx1100, tuommonen mikrojärkkäri ja kaupan päälle sain Samsung galaxy tab kakkosen. Toi mikrojärkkäri on ihan sairas vempele!!! Kuvat on järkkäritasosia, mutta kooltaan se on paljon pienempi ja siinä on Wi-Fi. Jos haluun, kamera siirtää automaattisesti kaikki otetut kuvat suoraan mun iphoneen, tabiin tai maciin. Tai sitten voin jakaa ne siitä kamerasta suoraan facebookiin! Voin myös jakaa sen kameran näytön vaikka iphoneen ja ottaa kuvan kameralla iphonesta klikkaamalla, siis vaikka kamera ois kymmenen metrin päässä!! Eli peilikuvia ei tässä blogissa tulla näkemään (: Ihan älytön vehje.. Paljon tossa on vielä tutkittavaa, säädötkin kyllä vaikuttaa helpommilta kun oikeessa järkkärissä. Ja niin siis mikään valokuvaaja en oo, aiemmallakin järkkärillä on tullu kuvailtua tasan automaatti-moodilla. Toi on kuitenkin kiva nyt mukaan, saa tännekki jotain muuta kun iphone-laatua ja HD-videoitakin ihan varmasti luvassa :) Sit tää toinen uus lapsi perheessä, Samsung galaxy tab 2. En oo ikinä ollu tablettejen ystävä, kun ei sormet yletä aina nappuloille, mutta toi on kyllä kivan pieni ja aika kiva käyttää!




Nyt unten maille ja aamulla taas töihin! Tosiaan laitoin tässä vaiheessa koko blogin uuteen uskoon, kun lähtö lähenee. Alan myös postailemaan vähän useemmin, perillä olis sitten tarkotus kirjottaa lähes joka päivä! Hihhih alle kolme viikkoo :'))) I'm so excited tititiiditii and I just can't hide it tititiiidiiiii

4 kommenttia:

  1. Ois kiva kuulla enemmän käyttökokemuksia ja millasia kuvia tolla kameralla tulee :) Mietin uuden kameran hankintaa ja ois kiva kuulla kokemuksia tosta.

    VastaaPoista
  2. Joo voisin tehä pienen amatööriarvostelun tosta tänne! Yritän tässä vähän opiskella ton hienouksia ja kuvailla eri juttuja, niin varmaan loppuviikosta tuommonen luvassa :) Näin ensikosketukselta vaikuttaa kyllä ihan mielettömältä laitteelta!!

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva ku liityit mun blogiin lukijaksi :) ja oon vielä innostuneempi siitä kun löysin tänne sun blogiin! Oot hirmu nätti tyttö ja vaikuttaa tosi mielenkiintoselta tää sun blogin alku :)
    Luin koko blogin läpi ja tuli ihan semmonen innostunut fiilis sun puolesta. Oon pikkusen kade sulle ku uskallat tehä näin ison jutun, että riittää rohkeus ja kaikki :o Jäin ehottomasti myös lukemaan sun blogia ja ootan innolla postauksia floridasta, sähän oot siellä jo ihan kohta! Vaikuttaa sairaan ihanalta se perhe johon oot päässyt :)!

    Mulle tuli muuten mieleen että miten sun poikaystävä on suhtautunut tähän juttuun? Tai pelottaako sitä/teitä miten jaksatte välimatkaa yms? Ei tarvitse vastata jos on liian henkilökohtasta :) Mietin vaan koska itse en koskaan varmaan pystyisi lähtemään niin kauas omasta rakkaasta, ja niinkuin kirjotitkin niin harvalla on rohkeutta lähteekkään!

    ps. Sulla on blogissa varmaan jäänyt vahingossa kommentointiin päälle semmonen sanavahvistusjuttu. Kannattaa käydä laittamassa se pois (kommentoinnin asetuksista) koska niitä on rasittava tihrustella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heips! Hih kiitos paljon :') joo ehdottomasti liityin, sulla on ihana blogi!! Nojoo en tiiä mihin asti toi rohkeus riittää, kauhistuttaa kyllä myös ihan kiitettävästi.. :D

      Mm joo kyllähän siitä keskusteltiin ja kyllä molempia pelottaa.. Vuosi on pitkä aika, varsinkin kun toinen on ollu tähän alle 8kk intissä. Mut kun tän ekan kerran otin puheeks, niin kyllä se oli vaan mun tukena ja vähän innoissanki tästä! Ollaan kuitenki seurusteltu jo niin kauan ja luottamus on niin kova, ettei vuos välimatkalla pitäis olla ongelma. Ja sit taas toisaalta, jos tää ei tätä kestä niin tuskin olis Suomessakaan kestäny ikuisuuksiin. Mut usko kova on, et vielä vuoden päästä seurustellaan. Aika näyttää :)

      Heei hyvä ku sanoit, olin ihan unohtanu nappaa sen pois kun siirsin blogin tänne!

      Jep kohta mennään jo! Ihanaa jos jäät seuraamaan :)

      Poista