sunnuntai 16. marraskuuta 2014

WOOOOP

JAUUUUUU NYT ON LENTOLIPUT FLORIDAAN OSTETTU!!! Siis näin onnellinen en oo ollu ties millon viimeks. Helmikuussa pääsen kolmeks viikoks aurinkoon ihanien ihmisten luokse ja tuttuihin paikkoihin!! Siis alle kolme kuukautta ja pääsen Chipotleen?!? Ja Walmartiin?! Ja ennen kaikkee pääsen rutistaa mun tyttöjä ja kavereita. Ihan mieletöntä. Rahaa meni ja tulee menee ihan tajuttomasti, mut on se sen arvosta. Tarkotus ois olla perheen luona noin viikko ja muutama viikko lomailla Orlandossa ja Miamissa. Sain vielä finskin suoran lennon Miamiin ja takaslento parin tunnin pysähdyksellä Heathrowlla. Mahtavaa.

Muuten täällä vaan tarvotaan arkea eteenpäin. Olin tossa reilu pari viikkoo kipeenä, viikon ihan sängynpohjalla ja turhautumisen määrä oli kyllä sitä luokkaa että.. Nyt vihdoin takas jaloilla, treeneissä, opettamassa ja koulussa. Yliopistolla oon enemmän kujalla kun koskaan, onneks enää kuukaus jäljellä. Motivuksella duuni on mukavaa (vauvat on ihania!! <3) ja nyt vihdoin terveenä oon päässy taas kunnolla treenaamaan. Elämältä puuttuu suunta edelleen, että sitä tässä nyt etsitään.

Ei mulla muuta, kunhan tulin päivittämään, että elossa ollaan. (: Ja sitten taas lista selfieitä niille, joita kiinnostaa miltä mun Suomi-elämä näyttää..


Dca'n opekuvauksista! Jenny poseeraa taustalla :D

Eilisistä Dca'n näytöksistä Tuan kanssa! Pääsin itekkin lavalle pitkästä aikaa, lenkkikuteissa (y)


..ja tänään aamutreenin jälkeen! :)

1 kommentti:

  1. Miksi et oo tehnyt mitään postausta sun helmikuisesta visiitistä? Ois kiva kuulla miten sulla meni siellä nyt kun näit perheen uudestaan ja minkälaiset fiilingit oli :)

    VastaaPoista