maanantai 29. kesäkuuta 2015

I'm still here!!

En voi uskoo että musta tuli yks niistä, joka vaan hylkäs bloginsa. Viime tekstistä melkein kaheksan kuukautta. Tsiisus. Eikä siihen oo sen parempaa syytä kun se, että mun elämästä vaan tuli tosi tavallista, kun palasin Suomeen. Ei oo tuntunu tärkeeltä kirjottaa kaikille mun arjesta ja siitä miten yritän löytää elämälle taas jotain suuntaa.

En nyt ees yritä selittää mitä kaikkee tässä on melkein vuoden aikana tapahtunut, mutta tää oli mulle todellinen välivuos. Ihan suoraan sanottuna turha vuosi. Menin siis syksyllä yliopistolle lukemaan matematiikkaa kun en parempaa keksinyt ja olin päässyt suoraan papereilla sisään. Jouluun asti kävin siellä vielä aika ahkerasti vaikka joka aamu sinne meno oli yhtä helvettiä. Ei ollu mun paikka ei! Sain kuitenki ihan kivasti opintopisteitä kasaan.

Postauksen kuvat tulee nyt suoraan instagramista (sori!) koska oon laiska ja en saa tätä muuten ikinä julkastua. Tää on nyt tämmönen #atm -kuva tältä aamulta. Eka päivä kun tarkenee ottaa aurinkoa!! Kesäkuun toisiks viimenen päivä. Great. Loving Finland.


Keväällä keskityin treenaamiseen, opettamiseen ja pääsykokeisiin. Valopilkku talvessa oli mun helmikuinen kolmen viikon reissu takas Floridaan, mikä oli parasta ikinä. Ja nyt on taas seuraavat lennot varattu lokakuulle!! Oon jo alkanu hyväksyy sitä että tätä tää tulee olee lopun elämääni; ravaamista edes takas kahen kodin välillä. Mut hei pitää olla onnellinen et on kaks kotia, toisilla ei oo yhtäkään! Ja että on mahdollisuus matkustaa. Töitä oon tehny DCA'lla tanssinopettajana ja Motivuksella babyparkissa. Treenattiin muodostelmalla koko kausi kovaa kesäkuisiin SM-kilpailuihin, joista haettiinkin sitten pronssiset mitalit! Myös mun valmentamat pienemmät tanssijat oli ihan törkeen hyviä kisoissa. Toukokuun alusta oon ollu töissä lentokentällä ihan mun unelma duunipaikassa!! Tästä voisin kirjottaa enemmän joskus myöhemmin.

Wizarding world of Harry Potter!

Tän jaksoin kaivaa mun puhelimen syövereistä. Minä ja mun tytöt strawberry festillä! Jengi kasassa. <3





Nää on Italian Toscanasta toukokuulta!



Ja uunituoreet SM-pronssimitalistit!

Uuden duunin myötä ens kausi alkaa näyttää vähän paremmalta kun tää kulunut. Keksin mihin haluun kouluun: haluun opiskella kätilöks. Joo kyllä, kätilöks. Metropolian pääsykokeet oli muutama viikko sitten ja tulosten pitäis tulla tällä viikolla. Mua jännittää ihan sikana. Oon vihdoin keksiny jotain, mitä haluun oikeesti opiskella ja tehä. Nyt jos en pääse sisään, oon tosi tosi tosi pettynyt. Mut sit ei auta muu kun hakee uudestaan. Ainakin oon keksiny mihin haluun!!

Ens kaudella on myös luvassa kaikkia muita kivoja juttuja tanssin ja treenaamisen saralla! Ajattelin, että jos pääsen kouluun, haluaisin alkaa taas kirjottaa. Koulusta, töistä, treenaamisesta ja muista jutuista. Se ehkä vaatii kuitenki uuden blogin. Mut tää on vielä harkintavaiheessa.

Tää on viime viikonlopulta sitten mun serkun häistä!

Juhannus


Jos joku tätä vielä lukee, niin kiitos ja anteeks! Musta olis ihanaa taas alkaa kirjottaa, jos jotain kiinnostaa lukea mun elämästä myös aupair-ajan jälkeen. Täällä mä oon vielä!


Peace out, 
Karita

6 kommenttia:

  1. Kiva kun kirjottelit :)

    VastaaPoista
  2. Kirjoita ihmeessä jatkossakin!

    VastaaPoista
  3. Kiinnostaa kyllä lukea sun kuulumisia jatkossakin!
    T: toinen Floridaan hurahtanut (ja juuri kätilöksi valmistunut :D) tyttö Tampereelta

    VastaaPoista
  4. Kiitos teille kommenteista! <3 Mä pääsin kouluun ja kirjottaminen jatkuu! Linkkailen tänne uuden blogin sit kun sellanen on olemassa.. :)

    VastaaPoista
  5. Oijoi, onnea opiskelupaikasta! Muistan lukeneeni sun blogin alusta loppuun kun sun aupair-aikaa oli enää kaks kuukautta jäljellä. Jäin senkin jälkeen seuraamaan sun kirjoituksia (ja odottelin tauon aikana koska jatkat kirjoittamista). Kiva että jatkat, kaikki blogithan kertoo tavallisesta arjesta joten ei paineita :)

    VastaaPoista
  6. Eikä, jee ihanaa! Oon tässä kuukausien varrella aina välillä käyny kattomassa et olisitko kirjottanut uuden postauksen ja nyt olit! :D Olis tosi kivaa kuulla sun elämästä täällä Suomessa, eli liukkaille ihmeessä uus blogi tänne jos/kun sellaisen perustat :)

    VastaaPoista