maanantai 17. kesäkuuta 2013

All I can think about

Tasan 2 kuukautta lähtöön ja mä luulen että tästä asiasta on tulossa mulle pakkomielle. Tää on ensimmäinen asia jota ajattelen aamulla ja viimenen juttu mitä mietin ku meen nukkumaan. Unia oon nähny niin jäähyväisistä kuin floridaperheestä, joudun ihan aktiivisesti välttää tästä puhumista ja käytän ihan liian ison osan mun vapaa-ajasta kaikkien aupair-juttujen, -keskustelujen ja -blogien lukemiseen. Just tästä kaikesta johtuen tiiän etten oo ainut ja näin tän kuuluuki mennä.. mut SILTI.
Viikonloppu Lahdessa performing arts SM-kisoissa oli rankka mutta ihana, niinku kisamatkat aina. Vuoden kova työ kyllä palkittiin, kun saatiin SM-pronssia! Kuvassa meidän ihana pienryhmä, jossa on mulle kuus tosi rakasta tyttöä. Näitten kanssa oon tanssinu yhdessä tosi pitkään ja näitä tulee ihan järjetön ikävä.

                          Kuva

1 kommentti: