sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Käännöskohtia

Wiuh, lähtö lähenee, 9 viikkoa jäljellä Suomessa..
Viikko sitten tuli juhlittua lakkiaisia! Kyllä oli hieno fiilis painaa se lakki päähän. Konkretisoitu jotenki tosi paljon se, että 12 vuotta kestänyt tuttu ja turvallinen opiskeluputki tosiaan loppuu ja edessä on jotain ihan muuta. Juhlissa kaikki oli tietysti tosi kiinnostuneita mun tulevasta vuodesta, dollareitakin sain lahjaksi. Niiin ja sain myös opiskelupaikan suoraan papereilla Helsingin yliopistosta! Tuolla en tietenkään nyt tee mitään, mutta ajattelin sen ottaa vastaan, siirtää vuodella ja katsoa sitten, josko matematiikan opiskelu kiinnostaa palattuani. Niin, tarkempia suunnitelmia aupairvuoden jälkeiselle ajalle ei vieläkään ole.. Jos keksin mieluisan opiskelupaikan, voi olla että tulen käymään Suomessa pääsykokeissa keväällä – jos en, aloitan varmaan tuolla matikalla ja sitten jotain.. en tiedä..
Kuva

Viikon päästä on Show-tanssin SM-kisat Lahdessa ja siihen päättyy taas yksi taival. Niin kauan ku nyt näin äkkiseltään muistan, niin koulusta on aina menty treenaamaan illaksi. Tanssista on tullu mulle tosi tärkeetä ja viimeisten viiden vuoden aikana se on ollu yks ihan jättimäisen suuri osa mun elämää, varsinkin kun lukio tuli vielä vedettyä tanssilinjalla. Tuolla kaapissa on monia SM- ja MM-mitaleja, ja nyt lähdetään tavoittelemaan sinne vielä pientä lisäystä. Port Saint Luciessa ei ole ihan samanlaisia tanssimahdollisuuksia, enkä tiedä haluaisinko jatkaa muualla vaikka voisinkin. Monet mun läheisistä ystävistä hakee opiskelemaan siitä itselleen ammattia, mutta mulla on alkanut vähitellen tulla se olo, että mun tanssieläke alkaa tästä. Mielelläni treenaan vielä, koska nautin tanssimisesta tosi paljon, ja jatkan lasten opettamista innolla kun palaan, mutta SM-mitaleista tuskin enään tulen taistelemaan. Well, never say never..
Aupairprosessi seisoskelee paikoillaan, muuta ei oikein ole enää tehtävissä kuin odottaa elokuuta! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti