sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Backbend kick over

Tänään on taas ollu sellanen floridasää ettei mitään rajaa. Siis täällä voi oikeesti viidessä minuutissa vaihtuu täydestä auringonpaisteesta kaatosateeseen. Ja täällä kaatosade on jotain ihan muuta, kun Suomen kaatosade! Naureskelin joskus kun aupair-hakemuksessa kysellään että oonko tottunu ajamaan vaikeissa sääolosuhteissa, esim. sateessa, että joojoo mähän oon Suomesta, kai mä nyt vesisateessa osaan ajaa. Mut siis täällä kun tota vettä tulee, niin sitähän tulee niin, ettei eteen oikeesti nää parii metrii eteenpäin. Tuolla ysivitosella, missä normisti ajetaan 130 km/h, kaikki hidasti saman tien johonki 50km/h, moni pysähtyy tien sivuun ja kaikki laittaa hätävilkut päälle. Sitä kesti joku 10min ja sit yhtäkkii paistaa aurinko ja tie on ihan kuiva?! Siis kattokaa nyt tota sääennustetta, tiistaina KAKSTOIST astetta?!? Mut on tää sydäntalveks ihan kiva :)


Noniin voisin jauhaa täst ilmastost vaikka kakskyt postausta.. Mutta tänään oli mun eka tumbling-tunti!! Ja oli ihan sairaan siistii!! Siis en tienny et kykenen mihinkää tollaseen, varsinki ku treenaamisesta on nyt ollu vähän taukoo, mut tein sitte backbend kickoverin all by myself! SIIS MINÄ! En tiiä mitä toi on suomeks, halukkaat voi googlettaa. Ja alotettiin treenaamaan back handspringiä, se ois sitte seuraava tavote. Toi mun valmentaja on ihan huippu, semmonen musta mies joka pystyy nostelee ja kääntelee mua ihan mihin suuntaa vaa :D Tosi hauska jäbä kans, mut tiukka. Lopuks tehtii sellaset lihaskunnot et oksat pois, en varmaan kävele huomenna. Ja äskön se viel tekstas mulle että "Great job, you worked hard today" and all that! Tänää oli semmonen group class, ylihuomen sit eka private lesson! OON NIIN INNOISSANI :D Ei varmaan tästä tekstistä viel tullu esille.. Mut toivon et oppisin täs puolen vuoden aikana viel kaikkee siistii, koska näist on kyl hyötyy sit tanssimiseen!

Sit kotiin ja takas töihin, syötiin kiinalaista (joka lapsiperheessä tarkottaa riisiä ja niitä perus "nugetteja", sopii toki mulle tosi hyvin) ennenkun hm lähti yötöihin ja tyttöjen kaverit tuli sit naapurista leikkimään. Leikittiin tyttöjen nukeilla tossa ulkona ja mä olin niiden hair salon! Tykkään kyllä kun täällä on kavereita, vaikka meteli nousee aika kovaks ja tappeluitaki saa ratkoa, mutta tytöillä on kivaa ja saan taukoa aktiviteettien keksimisestä.. :D


KOLME PÄIVÄÄ ENNENKU NÄÄN MUN POIKAYSTÄVÄN JA SISKON JA SEN POIKAYSTÄVÄN!! Siis en oo oikeesti viimeseen viikkoon nukkunu kunnolla, en haluu tietää mitä siit matkast lentokentälle tulee. Siis en oo ollenkaan sellasta riippuvaista tyyppiä, enkä tänne lähtiessä ajatellu että poikaystävästä erossa olo olis ihan näin vaikeeta. Mut siis huh heijaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti