tiistai 7. tammikuuta 2014

IT'S FREEZING IN HERE!!

Jepjep ennustukset kävi toteen ja tänään oli KYLMÄ, siis tällä kertaa oikeesti eikä sellanen floridakylmä. Iltalehden sivuilla oliki juttu että tänään Floridan pohjoisosissa oli kylmempää ku Tampereella :D Aamulla aikasin oli seittemän astetta kun heräsin ja päivällä nous korkeintaan johonki kolmentoist paikkeille. Koko USAssa oli tänään yleisesti kylmin päivä kuulemma 20 vuoteen, monet pohjosemmat osavaltiot oli kuulemma käytännössä kokonaan suljettu, kouluja myöten ja parikymmentä ihmistä on kuollu pohjosempana lumimyrskyjen takia. En kyl tiiä oikeesti miten tuun enää ikinä pärjää Suomessa ku alko tänää jo täällä ärsyttää tää kylmä ihan sikana.. Onneks huomiseks luvattu jotain 24 ja loppuviikko mennään taas lähellä kolmeakymppiä.

Hihhihh tytöt oli niin söpöinä aamul lähös kouluun kaikkine talvikamoineen :D

Mulla oli eka private tumbling tänään ton group classin jälkeen.. Ei toi kyllä helppo laji oo :D Mut ihan sairaan hauskaa, se on niin hieno fiilis ku oot yrittäny kakskyt kertaa jotain ja landannu naama edel maahan ja sit ku saat sen menee kerran!! Sit vielä vaan pitäis saada taas ne seuraavat 20 epäonnistuvaa yritystä olemattomiks.. Sit siihen päälle ihan crazy workout, teki kyllä tosi hyvää niinku aina. Siis vaikka tykkään salitreenaamisestaki tosi paljon, mut kyl mä vaan saan niin paljon enemmän irti tällasest mis on oikeesti joku isompiki missio ku vaan pysyy terveenä ja näyttää hyvältä. Siit tulee niin paljon joka kerta motivaatioo, ku voi oppii jotain uutta ja siistii ja hyödyllistä, eikä vaan laskee niit toistoi salilla. Koko tanssiurani oon niin ihannoinu kaikkia niitä, joilla on voimistelutaustaa ja pystyy kaikkiin siisteihin juttuihin, ja nyt on mun aika oppii!! Parempi myöhään kun ei milloinkaan ;) Okei nyt ku oon hehkuttanu tätä täällä viimeset viis postausta niin mun on oikeesti pakko oppii jotain hienoo tai en kehtaa tulla kotiin :D lol no katotaa miten täs käy..

This was me today.. I heard that sometimes you gotta fail to succeed.. 
I'm just waiting for the success part here..

Mentiin sit viel treenin jälkee lounaalle ja hengattiin hyvä tovi. Sit neljän mais töihin, pitkäst aikaa hain tytöt bussilta ja tehtiin taas kotiläksyjä! Ei voitu lähtee ulos ku oli niin kylmä, ja loppuilta päädyttiin ompelemaan (lue: minä ompelin ja yritin epätoivoisesti opettaa vanhimpia tyttöjä) vaatteita näiden nukeille. Siis ei täällä oo mitään käsitöitä koulussa, eikä näil oo aavistustakaan miten ommella kaks kangaspalaa ihan tavallisesti yhteen. Muitan ku me tehtiin aina ykkösellä sellasii ristopistotöitä ja pussukoita ja nelosella ommeltiin jo koneella penaaleja ja kutosella tehtiin farkkuhameita! Täällähän siis kouluaineet on science, english, math, PE, art ja music, eikä kaikissa kouluissa ees oo tota art&music osaa, kun ei oo varaa. Ja taas tullaan tähän koulujärjestelmäasiaan, mutta siis yleisesti en kyllä ikinä haluais, että mun lapset kävis kouluu täällä.

Huomenna vika kokonainen työpäivä ennen mun lomaa!!! WOOPWOOP! Vaikka työtkin tuntuu oikeestaan tosi kivalta just nyt, kyllä tytöistä huomaa et ne kasvaa koko ajan ja oppii myös käyttäytymään koko ajan vähän paremmin ja paremmin. Siis mulle tulee näit ihan hirvee ikävä kun oon kaheksan päivää poissa!!

Tänään jatku pretty little liars piiiitkästä aikaa, missasin premierin kun ompelin vielä jotain tyllihametta, mutta nyt on tytöt nukkumassa ja toi jakso koneella, joten sen pariin! Bye!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti