torstai 2. tammikuuta 2014

Lake Worth Beach

Jiaa sain eilisen vapaapäiväks, koska tuun olemaan koko loppuviikon duunissa ja suuntasin sit tietty Nikon luokse taas Lake Worthiin! Käytiin ylläri taas vähän shoppailee ja ajeltiin vähän ympäriinsä. Nikol ei oo tääl autoo käytös nii mun pitää käydä vähä ulkoiluttaa sitä! Mä oikeesti kuolisin tänne jos ei ois autoo, kävellen kun et pääse mihinkään ja julkista liikennettä ei tietenkään täällä tunneta. Tää kyllä pätee ympäri jenkkejä mutta mun käsityksen mukaan Florida on yks pahimmista osavaltioista ilman autoo, kun joka paikkaan on pitkä matka. Kaikki sympatia vaan niille auppareille, jotka asuu täällä vuoden "lukittuna" hostperheen taloon, niitäkin nimittäin on.. 

Illaks mentiin tohon Lake Worthin rantaan, jossa on semmonen kiva kävelykatu ja hiekkarantaa. Täällä Miamin ja Orlandon välissä on tosi vähän sellasia turistialueita, mutta toi oli kyllä vähän sellanen. Ja joku suomalaisperheki spotattiin, joku teinityttö huus siinä vanhemmilleen että "mennään jo!!".. Mut tosi kiva paikka, oli taas lämmin ilta nii käveltii hetki siin rannas ja istuttii sit Kilwinin terassille jätskeille. Kilwinistä saa kaikkii herkkui, mitä voi kuvitellakkaan caramelappleista kaikenlaisiin suklaaleivonnaisiin ja niil on ihanat jätskit!!


Nikon jätski, mun oli joku kaheksan kertaa pienempi.. :D


Countdown jatkuu: 7 päivää ja ehkä mun vuoden paras pariviikkonen alkaa. En oo pystyny kunnol nukkuu viime öin ku oon niin innoissani, mietin vaan sitä hetkee ku ootan siel kentällä ja sielt ne tulee!!! :oo Okei muutamat yöunet on kyllä vieny myös mun ens vuoden suunnitelmat, mul on nyt muutama vaihtoehto ens syksylle, mut tuntuu ettei mikään oo täydellinen, ku kaikissa on joku iso nurja puoli. Vihaan tällästen päätösten tekemistä..



1 kommentti: