tiistai 31. joulukuuta 2013

Happy New Year!!

Kyllä oli erilainen uudenvuoden aatto kun ikinä aiemmin! Toisaalta ihanan rauhallinen: ei hirveetä melua, ei kännisiä ihmisiä eikä taksijonoja. Täällä ei tosiaan uusvuos oo ihan niin iso asia kun Suomessa, vaan paljon suuremmat ilotulitukset poksautellaan sitte fourth of July. Jonkun verran täällä on ilotulituksia ja sitten jengi seuraa tota Nycin ball droppia. Ei mitään tinan valantaa tai sen kummempia illanistujaisia.

Olin siis töissä tänään hela dagen. Aamupäivällä askarreltiin A:n kanssa sock puppets..


Sitten leikittiin taas vaihteeks vähän vesi-ilmapalloleikkejä..



Alkuillasta tilattiin kiinalaista, niinkuin näillä on uutenavuotena tapana..



Lähettiin sitten lasten kanssa käymään tossa Traditionissa, jossa oli sellanen lasten tapahtuma. Pomppulinnoja ja mitä kaikkea, ja sitten ilotulitukset 8pm.. Videossa ehkä tyttöjen äänet on parasta :D


Kotona oltiin ysin maissa, kävin saunassa ja alettiin kaikki seuraamaan Nycin ball troppia telkkarista. Tytöt kovasti vanno valvovansa puoleen yöhön, mutta nyt klo 11.54pm kaks nuorinta tuhisee jo tuolla omissa sängyissään.. ehkä ens vuonna sitten. Mä facebookkaan tässä parhaan kaverin kanssa, mut eipä muuten vaihtuu yksin tää uus vuos.

Tää vuosi oli kyllä ihan älytön kirjotuksineen ja aupparikuvioineen, ja en tuu varmasti ikinä unohtaa. Siitä, missä tuun olee ens vuoden vaihteessa, mulla ei oo vielä mitään aavistusta. On mulla paljon toiveita, mutta ei voi muuta sanoo kun että aika näyttää. Keksin ehkä myös vähän suunnitelmia mun ens syksylle viime yönä..

2 minutia ball droppiin. Heippa 2013, tervetuloa 2014. Teen itseasiassa sittenki yhden uudenvuoden lupauksen: ens uudenvuoden vietän ihan varmasti mun rakkaitten kanssa.

60 sekunttia tätä vuotta jäljellä. HAPPY NEW YEAR!!!

2 kommenttia:

  1. Ooi! Söpöjä nuo sock puppetit :D

    VastaaPoista
  2. Sun blogis on ihan superhyvä! Sun postaukset aina piristää mun päivää :--) Hyvää uutta vuotta!

    http://allthatyouneversay.blogspot.fi/

    VastaaPoista