torstai 5. joulukuuta 2013

NEW YORK CALLING

UIUIIII nyt tulee pikapikapikakirjotus, koska mun pitäis olla unten mailla jo!! Herätys reilun neljän tunnin päästä klo 2.30am :D Kentällä pitäis olla ennen viittä ja Fort Lauderdaleen ajaa tästä vajaan pari tuntia.. joten hiphei vaan :D mutta palkinto odottaa tuolla pohjosessa, yks mun parhaista kavereista.

Kolme päivää keskellä mun erakkovuotta, pääsen oikeesti ihan fyysisesti halaamaan jotain rakasta ja se tuntuu nyt tosi oudolta ja epätodelliselta :D Ihanaa tietysti myös päästä Nyciin ja moikkaamaan talvea! Tää oliskin mulle just täydellinen ilmasto: vuodesta 353 päivää kesää ja 3 päivää talvea.

Nyt on laukku pakattu ja mun upouus talvivaatekerrasto tossa valmiina, että voin vaan aamulla(yöllä) vetästä niskaan ja hypätä tien päälle. Ja joo äiti ajan varovasti yöllä :) Tuskin tuun hirveesti käyttämään viikonloppuna aikaa blogille, mun suunnitelmat on nimittäin rutistaa Jennyä tauotta koko kolme päivää.. Mut jos ei jotain minipostausta aiemmin niin maanantaina sitte Nyc-kuulumisia! Tuun su-ma välisenä yönä, ja hostmom oli ihana, kun sanoi että voin nukkua maanantaina niin pitkään kun huvittaa, ne hoitaa lapset kouluun. Parasta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti