keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Four done, eight to go!


Siis mä ansaitsisin kyl jonku maailman huonoimman shoppailijan palkinnon. Olin eilen koko päivän moolilla, en ostanu mitään ja tänään kuus tuntii ostoksilla ja viiden tunnin kohalla vielä tyhjin käsin. Yksin shoppailu on niiiiin vaikeeta ja varsinki ku ostat lahjoja!! Ku ei voi kysyy keltää mielipidettä, nii sit mä vaa hortoilen siel yksinäni, yritän näyttää mahollisiman vähän idiootilta ja samaa aikaa pään sisäl hirvee sota siitä että onks tää nyt hyvä. Mut sit tajusin et en voi olla niin huono et meen taas tyhjin käsin kotiin, joten ostelin sit vaan melkein kaikki lahjat ja en nyt tiiä onko hyviä! Rahaa ainaki uppos!



Työpäivä oli taas dinneri, pianotunti, läksyt ja sitte hengailtiin tyttöjen kaa tossa patiolla. Nyt voi kyllä sanoo että tänne on tullu talvi, yöllä asteet laskee jo reippaasti alle kahenkympin! Viikonlopuks on kyllä taas luvattu 86 eli 30 astetta.. Tää talvi on mun makuun :) Nyt tulin just saunasta ja whatsappailen Suomeen. Tänään tulee mulla neljä kuukautta täällä täyteen täällä, mikä kuulostaa tosi paljolta, mutta toisaalta kaheksan kuukautta vielä jäljellä... Mutta en kyllä todellakaan vielä haluiskaan lähtee kotiin, oon onnellinen et saan olla täällä vielä noin kauan! Vaikka tänään olis kyllä kiva olla kotona, kun meillä olis ollu kolmevuotispäivä. Tai siis on. Mut 22 päivää enäään ja voidaan sit juhlia tota vähän myöhässä! Jiaaaa :')

Tänään oli kuulemma tullu mun joulukortit Suomeen, joten voin kirjotella niistä tännekkin.. Tällänen lähti mun ihanalle isosiskolle! Hehheeh jaksan nauraa tolle toiselle sivulle vieläki.. Vanhemmille meni kans vähän saman tapanen ja Florida-kortit isovanhemmille, kun niille on aina ollut tapana reissuista lähettää!

Kyllä taas kuvanlaatu hipoo ihan pilviä! Mutta tän runon myötä hyvää yötä! :)


Ainiin meijän Charlie oli tänään ulkona patiolla barbiautossa halailemassa koirapehmon kanssa altaan reunalla. En nyt jaksa käydä ottaa kuvaa, mutta ne näyttää tosi söpöiltä :')

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti