maanantai 2. joulukuuta 2013

Cyber Monday

Olipas kiva päivä!! Aamulla pesin pyykkiä ja skypettelin äitin kanssa, aamupäivällä kävin koululla math labissä tekemässä vähän läksyjä, että saan mun opiskelutunnit täyteen, tein makaroonilaatikon valmiiks tytöille ja lähin R:n kanssa pelaamaan tennistä! Tos ihan meijän vieressä on semmonen iso puisto, jossa on varmaan miljoona tenniskenttää ihan vaan auki että sinne voi vaan mennä. Tyttöjen kanssa on tullu lätkittyy jonkun verran, mutta oiskohan ennätys kolme lyöntii ennenku se pallo on verkossa, joten oli kiva päästä nyt pelaamaan kunnolla! Tai no kunnolla ja kunnolla, ei ne meijänkää ennätykset ihan pilvii hiponu, mut kunnon treeni ainaki tuli! Tän treenin tosin pilas sitten jäätelöauton huumaava pimpottelubiisi, jonka kuulin lähestyvän parkkipaikalla.. Siellä sitten mutustettiin jätskiä tenniskentällä..

Onpa nyt heikko kuva, mutta ainut tältä päivältä, joten pakko laittaa.. Mutta siinä mä skypettelen mun ihanan rakkaan hauvan kanssa, jota on ihan jääätävä ikävä!! Pahinta on, ku se ei ymmärrä missä mä oon, luulee pieni et oon sen hylänny :'( Ja se ei tietenkään tajuu tota skypee, on vaan tosi hämmentyny ku kuulee mun äänen muttei osaa yhdistää kuvaan..

Tytöt hain bussilta, syötiin dinneri ja tehtiin läksyt. Lähettiin sitte kahen nuorimman kanssa puistoon ja oli ihana puistoreissu ku mulla oli kerranki seuraa!! Siellä oli toinen babysitter, joku mun ikänen jätkä, joka vahti sellasta ehkä 6-vuotiasta tosi sulosta pikkumiestä (vapaaehtosesti palkatta pari iltaa viikossa, propsit siitä). Se tuli juttelee ja oli ihan tosi mukava! Juttuu riittiki niin, että oltiin puistossa pari tuntia, ennenku alko olee pakko saada lapset nukkumaan. Mutta puistoplaydateittejä ehkä luvassa!

Kun tultiin kotiin niin tuli tää illan jännittävin aika, kun pitäis saada tytöt suihkuun.. Hirveet itkupotkuraivarithan siitä heti tuli, kun ensin kauniisti pyysin. Mutta tällä kertaa pelasin sitten korttini vähän eri tavalla ja vaihdoin aihetta niin että sain tytön vähitellen nauramaan, kohta pyöritinkin tätä keskellä olkkaria silleen sylissä niinku ne aina tykkää ja siitähän se oli helppo kantaa suihkuun!! SCORE!! Tuli tosi hyvä mieli ku kerranki osasin kääntää ton raivokohtauksen siihen, että se oikeesti totteli, koska yleensä ku se raivokohtaus alkaa niin siit ei oo enää paluuta. Edistystä! Nyt nautin hiljasesta talosta ja HIMYMistä. Tänään on Cyber Monday eli päivä nettikaupoille, minkä takii hollisterilla, abercrombiella, american eaglelilla ja monella muulla on kaikki -50% ja ilmaset toimitukset, joten muutamia ostoksia täytyy vielä tässä parin tunnin sisään tehdä.. ;)


4 kommenttia:

  1. Eiiiii, mä sulin tolle skype kuvalle! Reppana ihan confused! Kuinka ihana hauva sulla, on varppina kauhee ikävä!! <3 :( Meilläkin on kotona kaks koiraa ja tuntuu hirveeltä jättää ne tänne! Onneks mun tulevassa perheessä on koira niin helpottaa vähän :)

    VastaaPoista
  2. Meiänki koira raukka kun ei se tajua yhtään, ois niin kiva kun se ees kattois konetta päin.. :---D En tajua mikä täälä tossa kylpemisesä/peseytymisessä on niin vastenmielistä?? Mä muistaisin et mä ainakin lapsena tykkäsin ihan hirveesti varsinkin kun sai kylpyammeessa leikkiä!

    VastaaPoista
  3. Mun sydän murtu ku näin ton skype-kuvan. :( Sulla on niin haikea ilme ja koira on ihan hämillään. :'( Oi voi... Ehkä mä en enään tänään kato liikuttavia videoita/kuvia/tekstejä yms :D

    VastaaPoista
  4. Noniii se on nii confused :(( Jep sama mulla, vaikka täällä koira onki varmaan kymmenen kertaa ton kokonen, mutta helpottaa kyllä paljon! Ja joo se ois kiva, ku se ees tajuis mut siellä heiluttelemassa sille, mut ei.. Hah joo, toi laittaa kyllä tosi haikeeks, mutsi koko ajan lähettelee mulle kuvia että mitä kaikkee se puuhaa ja aina tulee niin kova ikävä :(

    VastaaPoista