lauantai 14. joulukuuta 2013

Joulu paketissa!

Tärkeimmät ensin. Jokainen auppari varmaan tietää TÄN fiiliksen....



KYLLÄ! Tänään vihdoin se tapahtu! Oon ollu koko viikon nenä tossa ikkunassa kiinni ku postimies käy, ja tänään sillä oli mulle ei yks, vaan kaks ihanaa yllätystä!! Mun joulu tuli tossa punasessa paketissa piparisuklaan mukana. 45€ näytti olevan ton paketin lähetysmaksu, mutta kai ton voi joulusta maksaa. Mutta siis: piparisuklaata, geishoja, pätkiksiä, fazer minttejä, omar-suklaata, fazun sinistä, marianneja ja hedelmäaakkosia, kyllä äiti tuntee tyttönsä :'))) Lisäks vähän vielä muuta sälää (kuten dermosilin puhdistusmaito, koska en löydä Amerikasta hyvää meikinpoistoainetta...) ja joululahja mun host-tytöille. 

Ja toinen paketti, mun cyber monday shoppailut hollisterilta! Siis luulin olevani tän hollistervaiheen yli jo kaks vuotta sitte, mut ei, noi on niiin mukavia ja ei maksa täällä mitään :D No tossa paketissa tuli kyllä mulle vaan uudet sweatpants (14€) ja ihanat iphone-kuoret. Sitte lisäks suomi-ihmisille vähän sitä sun tätä, niin on valmiina täällä odottamassa kun niitä tossa keväällä alkaa tänne ripotella..



Nonii sitte tähän päivään.. Lauantai ja oon ollu koko päivän töissä. Aamusta lähettiin tonne breakfast with Santa hommaan tyttöjen kanssa niitten koululle, syötiin, askarreltiin ja tytöt leikki playgroundilla, kunnes alko sataa ihan kaatamalla. Oltiin menossa beachille mut tää vaihtu sit sisäminigolfiin! Tultiin kotiin askartelemaan pariks tunniks. Tehtiin sukkalumiukkoja ja jalat+kädet -poroja. Kuvat havainnollistaa ehkä enemmän ku nää nimitykset..












Guess who cleaned up..






Lähettiin sit hakee safkaa subwaystä ja voi hyvää päivää ku kolme lasta yrittää esittää niitä toiveitaan.. en oo ikinä seissy subwayn tiskillä niin kauaa! Se myyjämammakin sääli mua, jotain "so you got your hands full of work today.." nauro mulle siinä ku muksut istu vihdoin pöydässä patonkiensa kanssa. Sit taas kotiin ja tyttöjen kaveri tuli kans leikkimään. Eipä ollukkaan tässä vielä tarpeeks töitä!! No ei, toisaalta toi on aina vähän helpompaa kun niillä on joku kaveri nii ei tarvii kehitellä puuhaa, mutta tappeluita saa kyllä ratkoa senki eestä.. Tänäänt taas pyydysteltiin liskoja, uitiin ja leikittiin vesi-ilmapalloilla! Tälläsiä perus joulukuun aktiviteettejä!








Tytöt vielä tässä puuhailee, kohta lähtee kaveri kotiin ja toivon että mun tytöt on sen verran väsyneitä (ja pakko on olla ku on viimeset 12h riehunu ympäriinsä) että nekin varmaan kaatuu suoraan sänkyyn.. Huomenna mulla onki vaan pari tuntia aamulla töitä ja sit onki loppupäivä vapaata! Kyl tulee tarpeeseen ku on koko viikon ollu töissä!


6 kommenttia:

  1. siis mitämitä onko sulla kolme hostlasta? :DD mä oon koko tän ajan luullu että muksuja on kaks!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah joo kolme niitä on viimeks ku laskin :D Vanhin eli K on 10-vuotias ja silleen jo tosi itsenäinen, ettei sitä tarvii joka jutussa auttaa niinku näitä nuorempia, niin sen takia noi A ja E on aika pääroolissa täällä.. :D

      Poista
    2. Nonii haha ei ihmekkään sitte että oon lukenut vaan E:stä ja A:sta :D

      Poista
  2. Käytin koko aamun lukiessa sun au pair -postaukset läpii ku jäin ihan koukkuun! :D oon monta vuotta haaveillu au pairiksi lähtemisestä, mutta en tiiä riittääkö mulla koskaan uskallus :( varsinkin ku oon niin epävarma mun englannista! Niin ja pitikö sulla olla jokin tietty määrä lastenhoitotunteja ennenku pääsit au pairiksi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha loistavaa :D Ja älä anna kielen tulla esteeks!! Tännehän sitä tullaan opettelemaan, ja jos kykenet yksinkertasia keskusteluja käymään niin se riittää. Tuolla aupair-academyssä oli jotain japskeja, jotka ei puhunu sanaakaan.. Ja varsinki jos englanti ei oo hirveen vahva, niin sit se kehittyy tosi äkkiä. Tai sit voit just ettiä puoliks suomalaista perhettä, jos se tuntuu turvallisemmalta, niitäkin on TOSI paljon! Jep sen 200 tuntia taitaa kaikki järjestöt vaatia, jos haluut jenkkeihin lähteä. Mulla toi tuli tanssin opettamisesta, eli kaikki tollanen lasketaan. Jos tota 200 tuntii ei oo niin senkin ehtii vielä hankkia vaikka prosessin aikana esim. seurakunnan kerhoja ohjaamalla tai päiväkodissa harjottelijana! Laita ihmeessä hakemus menemään! En tiiä vielä ketään, joka ois katunu päätöstä lähtee! :)

      Poista
    2. Kiitti vastauksesta! :) joo mä oon aatellukki, että jos joskus lähen niin toivottavasti pääsis puoliks suomalaiseen perheeseen, ois kuitenki se "turva" sit siinä jos jossai asiassa tökkii englanti nii pahasti :D ja väkisinhän sitä oppii kun joutuu joka päivä käyttää ja tarkotus ei ois vielä muutamaan vuoteen lähtiä ni onhan tässä aikaa valmistautua :)

      Poista