keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Christmas

Kaikki tytöt oli tosiaan majottunu tohon kuusen vierelle olohuoneeseen, mutta eipä ollut kukaan bongannut yöllä käynyttä pukkia! Mä heräsin tänään ekan kerran 6.45 hirveeseen kolinaan kun tytöt siirteli lahjoja ja yritti selvittää mitä niissä on, kun tapana on ollut ettei niitä avata ennenkun kaikki on hereillä. 7.20 lapset oli jo mun oven takana huutelemassa, mutta ihan periaatteesta en halunnu nousta koska vähän täytyy osaa odottaa!! Noh olivat sitten ilmeisesti saaneet erityisluvan alkaa availemaan, kun 7.30 kuulu jo sellasta meteliä ja kun mä pääsin olohuoneeseen 5 min myöhemmin niin olikin jo kaikki lahjat avattu. Vähän harmittaa että missasin tän, kun munkin antamat lahjat oli jo auki.. Mutta oikeesti jouluaamuna pitäis saada nukkuu vähän pidempään kun 7.30.





Tytöt sai kaikkia tosi hienoja lahjoja, en kyllä oo ihan varma osasko ne niitä niitten arvosesti arvostaa.. Mä olin varmaan tyttöjen uudesta xboxista, kinectistä ja kaikista tanssi- ja cheerpeleistä enemmän innoissani. Lahjat jäi sitte kun tytöt hyppäs pooliin ja mä jatkoin mun unia tossa ulkona pation sohvalla. Tänään myös katsottiin monta jaksoa muumeja E:n kanssa ja K:n kanssa kokeiltiin sen uutta bow and arrow (siis mikä tää on, jousipyssy?), jonka pukki oli tuonu. Ei mikään muovinen rimpula vaan sellanen kunnon, millä oli kuitenki helppo ampuu ja tosi kivasti lens nuolet tuolla takapihalla!



Syötiin tietysti jouluruokaa dinneriks ja illalla saatiin tytötki innostumaan tosta xboxista..


Mulla oli tosi hyvä joulu täällä, mutta tottakai jouluks kaipais kovasti kotiin. Täällä mennään tietysti aina lasten ehdoilla, mikä on muuten tosi jees, mutta jouluna ois ihana vaan chillaa ja tehä just sitä mitä huvittaa eikä koko ajan tehä jotain. Tietysti ois myös ihana olla oman perheen luona, vaikka tääkin perhe on ihan loistava. Skypetin eilen kotiin, jossa näin myös mun isovanhempia pitkästä aikaa. Nekin kuulemma lukee tätä blogia ihan innoissaan ja niitten 15 henkinen vesijuoksuporukka kuulemma aina innoissaan kyselee musta että mitä mulle kuuluu. Kiva että mulla on tollanen eläkeläisfaniporukka! Terkkuja vaan isovanhemmille (:

Nyt on kyllä koti-ikävä aika kova, mut onneks täällä on myös ihania ihmisiä ja täytyy kyllä sanoo että täl ainaisella kesällä on myös aika kova vaikutus, että ei täält mielellään lähtis. Ja enää 15 PÄIVÄÄ niin alkaa mun loma mun ihanien rakkaitten kanssa!!!! Ihan hulluu, en tiiä mitä siit hetkest tulee, ku nään ne siellä lentokentällä. En myöskään todellakaan tiiä, mitä siit hetkest tulee kun vien ne takas kentälle. Nyt kun tietää miten perseestä niistä on olla erossa, ja sit pitää sanoo viel heipat yli puoleks vuodeks. Äääh.

Mun pieni <3 Tän kun joku vielä tois käymään täällä..

2 kommenttia:

  1. Voi ei miten aikaisin jouduit nousee... :D meille joulupukki tuli sateenvarjon alla Suomessa, ei mikään paras joulu siinä mielessä :/ saitko sä jotain lahjoja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kuulin että jäi aika kauas valkosesta joulusta :(( Jep mä sain kans muutaman paketin, sellaset tosi hyvät uudet kuulokkeet ja sitte pienempiä paketteja - koruja, suklaata ja sellasta peruslahjakamaa.. :)

      Poista