torstai 12. joulukuuta 2013

Matikkaa ja makaroonilaatikkoa

Wiuh tän aupparin opiskelut suoritettu!! Final exam oli ihan naurettavan helppo, monivalintaa, ihan turhaan opiskelin.. Mutta tosta kurssista ja koulun math labistä sain mun 60 tuntia täyteen eli ei tarvii siitä enään murehtia, keväällä voin kuluttaa ajan ja rahat johonkin kivempaan :) Aattelin ainaki mennä sellaselle cake decorating -kurssille ja jos ei hyvää tanssipaikkaa löydy keväällekkään, niin varmaan jotain acrobatiaa aattelin mennä treenaamaan..

Nyt on kyllä jotenki tosi väsyny olo, oon ollu joka päivä töissä niinku aina ja molemmat hostvanhemmat on koko viikonlopun duunissa, mikä tarkottaa mulle seittemän päivän työviikkoa tällä viikolla. Ja kun tää ei oo mitään helppoa duunia. Mutta täällä ollaan perhettä auttamassa ja parhaani mukaan autan!

Oli taas torstai ja mun dinner duty. Aattelin pelata varman päälle, joten tein makaroonilaatikon, mutta täällä ei selkeestikkään päde toi "kaikki lapset tykkää makaroonilaatikosta" niinku Suomessa. Voi sitä huudon määrää kun tultiin bussilta ja siellä oon valmiiks kattanu pöydän niinku aina ja makaroonilaatikko pöydässä ja sit lähtee tää "I hate that stuff!!" -huutoraivoepisodi. Tulee ihan sairaan paha mieli.

Nyt cheerkauden jälkeen E vaihto gymnasticsiin, jossa meni tää ilta dinnerin ja läksyjen jälkeen. Siellä on tommonen kiva odotteluhuone, josta isot ikkunat tonne niin voi tarkkailla muksuja. Siis vitsi tuolla oli kyllä ihan törkeen hyviä tyttöjä.. Voi kyllä tää blogi taas loistaa kuvien määrällä ja laadulla, mutta eipä nyt tullu muuta tältä päivältä! Nauttikaa! ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti