maanantai 6. tammikuuta 2014

The last day of winter break

Holy cow kyllä tuntu tänään toi eilinen treenaus.. :D Kiva yrittää pysyy noitten muksujen peräs ku käveleminenki täyttä tuskaa. Ja sitku tää ei oo ees niinku salin jälkee ku yks osa sun kropast on kipee, ku nyt tuntuu ku ois neliraajahalvaantunu. Coach laitto aamul viestii että "how are your legs feeling" ja naureskeli vaan mun tuskalle että tervetuloo vaan treenaa mun kaa. Siis tää on kyllä niin jenkkiä, että joku valmentaja tekstaa sulle pitkin päivää että mitä mulle kuuluu ja "tell me more about yourself" ja "I'm honered to be able to teach you" ?!? :D Joku osaa tehä rahaa.. Tää on siis aika normi käytäntö täällä, mut näin suomalaiselle tuntuu tosi oudolta. On toi kyl huippu tyyppi!

Tänään oli kyllä helppo työpäivä. Aamulla vein A:n käymään lääkärissä, ihan semmonen aikasemmin sovittu tapaaminen. Iltapäivällä lähettiin hostmomin ja kaikkien tyttöjen kanssa vähän shoppailemaan, mut se päätty sit aika lyhyen jäätäviin itkupotkuraivareihin. Haettiin sit viel Olive Gardenista ruokaa, mun annos oli taas sen kokonen ettei mua tarvii loppuviikkoon muulla ruokkiakkaan.. Hm vei tänään E:n gymnasticksiin ja mä lähin A:n ja K:n kanssa Dairy Queeniin. Maistoin uutta peanut butter cup pie -blizzardia, joka oli HYVÄÄ. Jätskiä, resessejä, piirakkataikinaa ja iso kasa sellast paksuu jenkkikermavaahtoo päällä :D Otin "pienen", mutta jaksoin vaan melkeen puoleen väliin, loppu sit pakastimeen pahan päivän varalle..

Huomenna tulee KYLMÄ. Äskön soitettiin tyttöjen koulustakin, että muistakaa ottaa hupparit mukaan, ymsyms. Jenkit. Viikonlopuks on taas onneks luvattu pelkkää kakskasii kun mun ihanat suomalaiset tulee!! :) Huomenna loppuu siis myös täällä joululoma. Toisaalta tää helpottaa mun työtä kun on joka päivä se 9h vapaata päivällä ja iltasin ei tarvii keksii tekemistä, mut toisaalta täytyy taas alkaa herää 5.45 (en tiedä miten tää tulee onnistuu huomenna) ja alkaa tekee tyttöjen kaa kotiläksyi, mikä on aika tuskasta..

we heart it

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti