torstai 14. elokuuta 2014

I heart Helsinki

Huomenta! Istun sängyllä mun Kampin 21-neliöisessä purkissa.. Tänne mulla oli niin ikävä koko vuoden ja nyt on kyllä ollu ihanaa olla täällä. Tää oma rauha.. Rakastan sitä, että tuun mun talon ovesta ulos ja oon keskellä keskustaa ja ihmisiä on joka paikassa. Rakastan ikkunan takaa kuuluvia ratikan ääniä ja ennenkaikkea sitä, etten oo riippuvainen kenenkään muitten menoista. Tässä siis ollaan Oulan kanssa ens keskiviikkoon, jolloin sitten muutto ensimmäiseen yhteiseen asuntoon! :)

Mitäs tässä nyt onkaan tapahtunu.. Nukuin melatoniinin avulla ensimmäisen yön toissayönä!! Siis oli ihanaa nukkua.. Ja tiistaina mulla oli Oulan broidin ja sen tyttöystävän hauvavauva päivähoidossa! <3


Tiistai-iltana käveltiin Sarlon kanssa tohon Kaivarin rantaan. Oli semmonen ihanan viilee ilma, siis tää on varmaan ollu eka kerta mun elämässä kun nautin viileestä ilmasta. On ihanaa kun voi hengittää, toisin kun siinä Floridan kosteudessa. Istuttiin siinä sitten Carusellin terdellä pullaa syöden ja sit kun tuli vilu niin hengattiin mun luona vielä tovi. Ihanaa kun on taas mun parhaat kaverit ympärillä! <3 Samalla on toki vieläkin kova ikävä takas. Mulla on ikävä mun hostperhettä, Katjan perhettä ja tietysti Randyä. Randyn kanssa ollaan puhuttu puhelimessa melkeen joka päivä, mut on se hassuu kun oltiin niin paita ja peppu ja nyt ei voida ees nähä ties kuinka moneen kuukauteen.

Eilen olin taas tanssitunnilla ja oli taas ihanaa. Että on ollukki tota ikävä. Ja samaan aikaan niin ikävä tumbling-tunneille.. Mutta varmaan alotan täälläkin jotain sen tapasta tossa syyskuussa, katsellaan ;)

Sitten vähän meijän Helsinki-kuvia..




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti