tiistai 5. elokuuta 2014

Pakkauspuuhia

Siis onhan tää nyt ihan hullua!!! Mä teen suunnitelmia kavereitten kanssa viikonlopulle ja katon Helsingin säätiedotuksia?! Tuntuu tosi hassulta :D Joka paikkaan mihin meen niin ajattelen et se on viimenen kerta täällä. Vaikee ajatella et huomisen jälkeen en voi enään mennä walmartiin enkä forever21niin enkä chipotleen enkä mihinkään muuallekkaan? Eilen käytiin vikaa kertaa chipotlessa ja oli tosi surullista.. :D

Kirjottelen vielä risteilystä lisää myöhemmin, nyt mulla on täällä pakkausoperaatio menossa. Mun lento siis lähtee torstaiaamuna (perjantaina vasta Suomessa..) joten mulla on huominen enää täällä ja siinä se?! Härreguud. Mun huone näyttää tällä hetkellä siltä että täällä on räjähtäny pommi, mutta toiveikkaana oon että tänään illalla ois ainakin melkein kaikki tavarat matkalaukuissa, jotta huomenna voin vielä täyttää viimeset jäljellä olevat grammat kaikella tarpeellisella. Mulla on siis kaks isoa matkalaukkua, carry-on ja tommonen viikonloppulaukku. Yritä sit tohon pakkaa koko elämä täältä!?!

Noniin nyt takas pakkaupuuhiin. Oli vaan pakko tulla vähän huutelee :D LATER! :)

6 kommenttia:

  1. Apua miten nopeesti aika menny!!! Mullakin tulee ens viikolla 7kk täyteen ;O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä muuta sano!! Tuntuu että säki just vast tulit?! :D Huhhuh..

      Poista
  2. En olen aikasemmin uskaltanut tulla kommentoimaan, mutta nyt on pakko tulla kun olet kohta taas Suomessa. Vaikka en sua henkilökohtasesti tunnekkaan (ollaan oltu samassa lukiossa vuosi samaan aikaan) on sun blogia ollut ihan mahtava seurata! Olisi ihanaa, jos jatkaisit tätä edes vähän aikaan myös Suomessa. Ois kiva seurata sun kaikkia tanssijuttuja jne. kun palaat arkeen. Hyvää kotimatkaa! :)
    T. Nykyinen sibiksen tanssilinjan abi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon kommentista, piristit mun päivää tosi paljon!! :) Kiitos että oot jaksanu lukee tätä soopaa, ihanien lukijoiden takii tätä jaksaa kirjottaa, varmaan myös kotiinpalun jälkeen! :) Ah mä oon sulle kateellinen että sulla on abivuosi sibiksessä edessä, vaihtaisin paikkoja sun kanssa niin mielelläni!! :D Jokatapauksessa, tsemppiä sulle abivuoteen! <3

      Poista
  3. Sun vastaus puolestaan piristi mun päivää! Ihanaa jos jatkat postailu eikä sun tekstit ole ollut mitään soopaa vaan ihanaa luettavaa! Voisit tullakkii käymää mun abivuoden ja kirjotukset :P kiitos, tsemppiä sulle kotiin paluuseen ja taas suomeen sopeutumiseen! :D olet ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hups mun vastaus sulle meni nyt vähän väärän kohtaa mutta kuitenki..!

      Poista