lauantai 9. elokuuta 2014

Trying to be a Finn again, day2.

No toinen päivä Suomessa on menny jo huomattavasti paremmin ku ensimmäinen!! ..sen jälkeen kun heräsin joskus neljältä iltapäivällä. Vieläki oon sekasin ku käki kellossa, mutta tänään on jo hymyilyttäny aika paljon! 

Aamulla heräsin ihan pirteenä joskus seittemältä, mut yheksältä olin taas ihan unessa ja sitten Oula yritti tökkii mua hereille koko aamupäivän, mut mä en saanu itteeni hereille yhtään. Illaks sain sitte kuitenki itteni ylös ja ulos ja näin Jennyä, Saraa, Nooraa ja Vilmaa mbarin terdellä! Istuttiin siinä ihan liian kauan, Oulakin liitty seuraan kun pääsi duunista ja myöhemmin siirryttiin sit vielä iggeen ja mä sain mun kauan himoitseman lohikeiton!! c(:

Vähä meinasin välillä nukahtaa pöytään, mut oli kyllä niin ihanaa olla taas parhaitten kavereitten kanssa. Kaikki on ihan niinkun aina ennenkin, mitä nyt vähän työpaikat, asunnot ja miehet muuttunu. Stadissa käveleminen on vieläkin tosi outoa, niin kun on juomien ja ruokien tilaaminen suomeks ja kaikki muukin yksinkertanen. Mua myös ärsyttää ihan tyhmät jutut kuten se, että radiossa puhutaan suomea ja ohjelmissa on tekstitykset.. Mut kai tää kuuluu tähän! Vähitellen taas suomalaistutaan..




2 kommenttia:

  1. Thank you for writing all year long. As well as yours our family back home has been enjoying your writings. As for me, the HM, I stayed away from the blog... I did read sometimes, but felt that it was a bit too close to home.. LOL. Thank you for the wonderful year! It is always hard to start again each year and give the new au pair a chance to fill up the big, big shoes left behind.
    Love you,
    The HM

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lol thank you! I really had an awesome year with you guys. And best of luck with the next one! :D Love you all! <3

      Poista