maanantai 11. elokuuta 2014

Takas tanssisalissa!

No hei tääl mennään nyt ihan suomalaisena!! Lentoja Floridaan kattelen kyllä edelleen, haaveilen siitä et jos vois olla kolme kuukaut talvee täält paossa, mut pitää varmaan käydä vähän kouluu kans, nii ehkä semmonen kahen viikon reissu vois olla vähän realistisempi ainaki nyt tähän hätään.. Mutta edelleen on kyllä se olo että takas pitäis päästä.. Kattelen instagramista muitten aupparien cheesecake factory kuvia ja luen blogeista miten ne tekee aupair-duunia ja nyt jo mul on sellanen olo et menisin takas mun aupairelämään mielelläni koska vaan.. :D Vaikka tossa pari viikkoo sitten laskin tunteja sen loppumiseen. Kyllä tää on tämmöstä..

Ihan sekasin mä oon vieläkin kaikesta. Unirytmi on ihan jossain.. Eilen heräsin tosiaan neljältä iltapäivällä ihan syvästä unesta, niin sitten tietenkin viime yönä en nukkunut ollenkaan, vasta kun sen jälkeen kun Oula lähti jo duuniin. Sit tuli tietysti uni kun oli jenkkienkin ilta ja sitten uni maistu kyllä oikein hyvin taas pitkälle iltapäivään asti ja sittenkin sai repiä ittensä sängystä.. Tää jet lag on kyllä niin ihanaa. Ajattelin et ois samanlainen kun lomalta palatessa, mut näköjään iskee vähän pahempana ku oli niin tottunu toiseen rytmiin.

Eilen pelattiin koko porukalla monopolia viinilasillisten äärellä ja tehtiin hyvää ruokaa. Muutenkin ollaan nyt hengattu tuolla Espoossa mun porukoilla nää päivät Oulan kaa ja sit kun Hanna ja Markokin on siellä paossa hellettä, niin on ollu tosi ihanaa!! Kaikki koolla. :)

Noh, tänään sitten kun vihdoin sain itteni ylös niin tulin ekaa kertaa mun Kampin asunnolle, joka on meillä tässä siis pari viikkoa käytössä ennenku saadaan toi meijän yhteinen kämppä. Oli ihanaa tulla tänne ja tuli kaikki ihanat muistot mieleen.. :D Vuoden ehin tässä asuu ennen mun lähtöö ja siinä vuodessa kyllä kerty aika hyviä tarinoita täällä.. Anywaaaay.. Sit näin Saraa ja menin mun ekalle tanssitunnille reilusti yli vuoteen!!!! Onneks tuli tuolla treenattuu niin on notkeus ja lihakset jokseenkin tallessa, mutta piruetteja en oo pyöriny vuoteen niin vähän hirvitti.. Mut oli tosi ihanaa!! Kyllä sieltä muistu kaikki jutut ja oli siis kyllä niin kivaa. Muistaa taas että miks totaki lajii tekee.. Dca'lle kun meni niin ihanku ois ollu taas kotona. Jee hyvä tästä tulee!

Sit käytiin ostaa Saran kaa vesimeloonii (nyt taas oikeesti teitä kiinnostaa varmaan ihan sairaasti), Oula tuli kans duunista ja tultiin tähän mun luo vähäks aikaa. Vesimelooni ei maistunu miltään Floridan meloonien jälkeen :( Ja ruokahaluu mul ei muutenkaa oo viel tullu ton paluun jälkeen ihan hirveesti.. että sitä odotellessa!!

Tänään taas käveltiin tossa keskustassa ja koko ajan mä vaan katon ympärille ja oon sillee "wauuu" kaikesta.. :D Helsinki on kyllä kaunis kesällä. Kaikki ihmisetki näyttää niin kesäsiltä ja onnelliselta. Ja omg suomalaiset lapset näyttää aina niin kilteiltä ja hiljasilta?! Tuolla ruokakaupoissa ne pitää vanhempien kädestä kiinni ja kävelee siinä vieressä kiltisti ja hiljaa?! Tollasta ei kyllä tuolla rapakon takana tullu todistettua juuri koskaan.. Silti.. Tästäkin epäkohdasta huolimatta.. Haluun takasin!!!

1 kommentti:

  1. Sulla on ilmeisesti ihan kunnon jet lag meneillään :D mä muistan ku viime kesänä tulin Floridasta ni nukkumisesta ei tullu mitään muutamaan päivään ku oli niin tottunu siihen jenkkien rytmii

    VastaaPoista