maanantai 18. elokuuta 2014

Mökkihöperöyksiä

10 päivää Suomessa! Täytyy kyllä sanoo, että tuntuu kun en ois koskaan ollutkaan missään.. Kaikki on jotenkin niin samanlaista, ihan oikeesti mikään ei oo muuttunu. Nyt oon oppinu jo nauttii asioista täällä, mutta takas floridakotiin on kova ikävä.

Viikonloppu oltiin mökillä. Vaikka vettä tulikin kaatamalla vähän väliä ja ulkona oli jäätävän kylmä, oli ihanaa päästä tonne rauhaan. Oltiin koko porukalla - vanhemmat, sisko ja sen poikaystävä, ja minä ja oula. Oli taas niin ihanaa. Ei tehty muuta kun syöty ja juotu ja saunottu ja uitu ja se oli just täydellistä! Matkalla käytiin moikkaamassa mun isovanhempia, joita oli kans ihana nähdä pitkästä aikaa.

Meikitön mökkiselfie mun rakkaan pienen kanssa! :)








Mökiltä tultiin sitten suoraan kaverin läksäreihin ja näin vielä monia ihania ihmisiä, joita en oo ehtiny vielä paluun jälkeen nähdä, joten oli tosi kivaa! Nyt vielä viimenen viikko tässä lomailua ennen koulun alkua (APUA) ja ylihuomenna olis myös muutto tehtävänä!! Oon kyllä tosi innoissani :)) Siis muutosta, en koulusta.. JA HUOMENNA ON MUN 20-VUOTIS SYNTTÄRIT! On tää nyt vähän hassua kirjotella mun kuulumisia kun ei oo enää auppariarkea, mutta ehkä tää tästä taas lähtee uuden koulun myötä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti