sunnuntai 4. elokuuta 2013

Another great day

Loistava päivä kertakaikkiaan, en ala siitä tarkemmin tarinoimaan, kun että töitä, vähän ansaittuja heräteostoksia ja ihana ilta tyttöjen kanssa Kaivopuistossa. Mun uus kamera toimii muuten ku junan vessa, mutta kuvatiedostot on iphonelle liian isoja: instagram tai muokkausohjelmat ei pysty käsittelee niitä. Tää selittää muutaman allaolevan huonon laadun - screenshot on helpoin ja nopein vaihtoehto. Toki kamerasta saa säädettyä kuvan laatua, täytyy tähän tutustua.

Hihhih katselin tossa Port Saint Lucien sääennusteita - koko ens viikko 30-34 celsiuksen välillä. I'll take that :') Joku sanois että tukalan kuuma, mut ne jotka mua yhtään tuntee niin tietää et toi on se ainut lämpötila, missä mä en valita et mulla on kylmä. Olin varmaan edellisessä elämässä jostain päiväntasaajalta, enkä oo 18 vuoden aikana tottunu tähän Suomen ilmastoon. Joten ihan mahtihomma, että saan skipata koko seuraavan talven!!

Noniin ei sen enempää selittelyä, kun fiksua tarinoitavaa ei ole! Kuvia päivästä olkaatten hyvä.






Joo kyllä ehdottomasti tarvitsin nää.

Ihanat kollegat :')


Opettelen ajamaan Floridassa! Oikein mukavaa iltalukemista. Toimii vähän eri tavalla liikenne tuolla: kun sulle palaa punanen valo - saat kääntyä oikealle.


2 viikkoo. Jepjep.

HALUUN LÄHTEE JO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti