sunnuntai 25. elokuuta 2013

Sunday stuff

Ihana sunnuntai! Sain nukkua pitkään (melkeen yheksään), ennenkun E oli jo mun oven takana. Mentiin heti aamusta pooliin ja sitten lähdettiin ostoksille koko konkkaronkka. Ostosten jälkeen tehtiin ruokaa, mä järjestin vihdoinkin mun vaatteet kaappiin ja pelattiin meijän Monopoli loppuun. Oikeestaan kyllä luovutettiin sen kanssa, koska tilanne oli se että kaikilla oli vaan ihan liikaa rahaa ja liikaa hotelleja (ei tosin kuvan vaiheessa), en tiiä miten siinä niin kävi.. Joten we called it even, jotta päästiin taas uimaan! Kaks nuorinta piti mulle ihan tosi hienon delfiinishown ja illalla hostmom teki meille vielä lettuja ulkona! Omnomnomm oli hyvää..  E halus askarrella scrapbookin ehdottomasti mun perheestä mun sille tuomaan niiskuneiti-kirjaan, joten ei muuta kun kopioita mun kuvista ja niiteillä kiinni (koska ei jaksettu etsiä liimaa..). Mut siitä tuli tosi ihana! Anteeks Hanna, jouduit nyt osaks mun blogia..















"I have a babysitter, her name is Karita"

Huomenna on mun eka oikee työpäivä ja ylihuomenna alkaa jo mun matikankurssi! Huomenna siis tytöt hereille 6.15 ja sitä ennen toiveitten mukaset lunchit valmiina. Tääl on muuten tosi outoa se, että aamulla on pilkkopimeetä ja samoin nyt illalla jo kaheksalta, vaikka on kesä?! Kuuma on kuitenki ihan koko ajan..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti