sunnuntai 18. elokuuta 2013

FOUR HOURS

Nyt tulee vaan pikasuperpostaus koska mun täytyy olla kentällä neljän tunnin päästä ja pakata loppuun ja ehkä nukkuakkin tässä välissä!!

Kirjotan näistä paremmin myöhemmin, mut eilen oli ihan mahtavat läksärit ja tänään ihan tajuttoman hirveet hyvästit. En odottanu et iskis ihan näin kovaa, mut jokainen voi varmaan kuvitella sen hetken ku irrottaa rakkaasta viimesen kerran ja sanoo sen viimesen moikka.

Mut nyt katseet uusiin juttuihin, chattaillaan tässä just tuon ruotsalaisen aupparin kanssa, joka lentää mun kanssa Tukholmasta eteenpäin! Ihan loistava fiilis kaikenkaikkiaan, ikävä tulee olee kova, mutta oon niin innoissani!! Juteltiin tänään myös mun host vanhempien kanssa puhelimessa ja he kovasti toivottelivat jo tervetulleeksi.

NYT MENNÄÄÄN!!!

Pahoittelut tästä, yritän kirjottaa jonku järkipostauksen kun pääsen perille tai ehkä jo huomenna kentältä. GOOD NIGHT <3

Ja joo hämmennyin äskön tosi pahasti, kun facebookin seinä alko täyttyy onnitteluista.. Mut ainiin, tänään on myös mun synttärit!!

4 kommenttia:

  1. Hyvää synttäriä!! Mua alko ihan jännittää sun puolesta kun luin tän.. :-D

    VastaaPoista
  2. Turvallista matkaa ja paljon onnea! Tervetuloa jenkkilään:D

    VastaaPoista
  3. Happy b-day, hyvää matkaa ja paaaljon tsemppiä!! :)

    VastaaPoista
  4. Hihihiih kiitos superisti kaikille! Täältä tullaan!!! :)

    VastaaPoista