lauantai 31. elokuuta 2013

Halloween already?!

Tänään ollaan puuhasteltu vähän kaikennäköstä. Sain nukkua pitkään, mutta uus rytmi kyllä herätti jo ennen kaheksaa. Täällä oon menny joka ilta nukkumaan ennen yhtätoista (!!), mikä on mulle jotain ihan uutta, mutta tekee kyllä ihan hyvää! Aamulla skypetettiin näitten edellisen aupparin kanssa, jonka kanssa mäkin oon paljon ollut yhteyksissä - ihana tyttö! Päivällä vietiin kaikki tytöt kampaajalle ja käytiin vähän kaupoissa. Siis herranjumala, halloweeniin on 2 kuukautta ja täällä jo hyllyt pursuaa kaikkea halloween-kamaa. En saanu tota mitenkään ikuistettua kuviin, kun noita hyllyjä oli miljoona, mutta tossa vähän esimerkkejä. Hostmomkin osti jo muutaman tollasen ison linnunpelätintytön meijän pihalle.



Kun tultiin kotiin, E hyppäs pooliin ja mä nautin auringosta vieressä. Iltapäivällä askarreltiin An ja Kn kanssa, tuloksena coocoocar eli tommonen vähän tuunattu auto ;) tosi hieno tuli kyllä!! Näiden serkku tuli äitinsä kanssa käymään ja syötiin ulkona uuniperunoita ja kanaa, oli ihan älyttömän hyvää ja ihanan suomalaista! Jälkkäriks oli kahta erilaista piirakkaa. Omnomnom. Oli kyllä eka kerta täällä kun tuli kunnolla herkuteltua, olin jo henkisesti valmistautunu siihen että tässä vaiheessa olis tullu muutama näistä perus aupparikiloista, mutta tässä on ehkä käyny toisin päin! Oon tosi onnellinen etten oo missään roskaruokaperheessä, vaan näillä on oikeestaan tosi terveelliset ruokailutavat. Ja tutut ei ehkä usko tätä, mutta en oo juonu tippaakaan kokista yli viikkoon. Näillä ei oo tapana sitä kitata, joten en oo halunnu olla huonona esimerkkinä lapsille, ja siten toi mun walmart-ostoskin hengailee avaamattomana mun kaapissa pahan päivän varalle. Ravintolassa oon tilannu veden, tää on oikeestaan kirpassu kaikist eniten, koska täällä ois vielä aina ilmanen refill. Mutta tää on kyllä tosi hyvä!






Tässä mun ihana koti. On ihan järjettömän iso..

Huomenna me mennään JETSKIING näitten suomalaisen tuttavaperheen kanssa!!! Jippiii

1 kommentti: