maanantai 19. elokuuta 2013

Hello New York!!

Oon ollu nyt 25 tuntia putkeen hereillä ja 25 tuntia sitten oon nukkunut ruhtinaalliset tunnin ja 20 minuuttia, että nyt tulee vaan läjä sanoja ja kuvia, take it or leave it.

Lennot meni oikeen loistavasti, tapasin ruotsalaisen aupparin Arlandassa ja tuolla jouduinki sitte ekaan kuulusteluun. Työntekijä kyseli multa kovasti kysymyksiä mun oleskelusta ja matkatavaroista, kunnes sitten toivotti hyvää syntymäpäivää ja päästi portille. Lento nyciin 8,5 tuntia oli kyllä ihan super puuduttava, onneks oli omat screenit, joista two broke girls ja how I met your mother.

Nycissä sen sormenjälkiepisodin jälkeen meitä oli kuski vastassa semmonen kyltti kädessä, oli ihan loistavaa, ihanku leffoissa!! Fiilis on edelleen ihan yhtä epätodellinen, kun on ollu koko tän prosessin ajan, ei tää tunnu vieläkään todelta.

Tultiin tänne hotelliin, jossa oli ihan pieni avajaisjuttu ja loppupäivä sitten vapaata. Ollaan menossa huomenna ja ylihuomenna Manhattanille, joten tänään mentiin tohon ihan lähelle mallille syömään. Mulla on huonekavereina yks islantilainen ja yks tanskalainen, jotka on molemmat ihan huippuja! Ollaan kaikki menossa Floridaan, joten tullaan näkemään vielä vuoden aikana. Oon myös yrittäny opetella islantia!! Muutenkin, nyt on kyllä tosi hyvä fiilis tästä, täällä mun nyt kuuluu olla. Noniin asiaan, mentiin siis tosiaan syömään tollaseen hampurilaismestaan, jossa nää ei voinu pitää suutaan kiinni mun synttäreistä ja kappas vaan kohta tulee kaikki tarjoilijat jonossa laulaen happy birthdaytä!! Sain myös jätskiannoksen, jossa oli oikein synttärikynttilät. Huippua! :D Tästä on myös oikein tähdellinen video, katotaan jos saan senki ehkä joskus tänne..

Ja tässä läjä kuvia viimeseltä vuorokaudelta. Nää on iphonesta, koska nyt väsyttää ihan tosi niin paljon etten vaivaudu kaivamaan mun kameraa tosta laukusta.


United Airlainssilla oli ihan tajuttoman hyvää ruokaa, 
noin hyvää lentokoneannosta en oo koskaan syöny!


Maassa maan tavalla



My birthday cake!


Hotellia




Ja tän hetken tilanne. Me and my huge bed.


Nighty night <3






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti