torstai 20. helmikuuta 2014

Hockeyy!!


Eilen oli kyllä loistava päivä! Mun porukat lähti käymään pikavisiitillä Nycissä, joten mulla on taas pari päivää omille jutuille. Kun tytöt oli saatu bussiin niin mä parkkeerasin sohvalle peiton kanssa vielä puoliunessa seuraamaan täällä tosi aikasta suomi-venäjä -peliä ja ai että mitä herkkuu oli!! Siitä sit R:n kans ihoppiin aamupalalle ja hengailtiin sit koko päivä ulkona. Tääl on taas ihana ilma ja nautin niin paljon, ei täst vaan saa tarpeeks!! R:stä on kyl tullu mulle tosi tärkee kaveri täällä, tosi kiva et on joku lähellä jolle voi koska vaan soittaa ja pyytää seuraks ulos.



Iltapäivä tyttöjen kanssa meni tuttuun tapaan syödessä, läksyjä tehdessä ja sitten puistossa. Syötiin myös vähän jätskiä vielä Annikan synttärien piikkiin. Aika rutiinilla kyllä nää työpäivät aina menee, yritän keksii tytöille kaikkee uutta kivaa puuhaa mut joka päivä ne vaan haluu mennä tonne puistoon :D Mut käy mulle, jos jollekki jäi viel epäselväks nii rakastan tota lämpöö tuol ulkona..


Tänään pitkäst aikaa menin takas nukkuu aamupuuhastelujen jälkeen, laiskotti, ja pääsin sängystä vasta puolen päivän aikaan, kun naisten USA-CAN kultapeli alko. Ekat 56 minuuttii oli loistavaa pelii ja loput oliki sit vaan jotain ihan sanoin kuvaamattoman hirveetä. Siis 3,5 minuuttii kellossa ja USA johtaa 2-0. Jollain ihmeen kaupalla kanadalaiset tekee kaks maalii ja kolmannen sudden death jatkoajalla. MITÄ?!? So close!! Huomen sit miesten fin-swe ja usa-can, kyllä tulee mielenkiintonen lätkäpäivä! Olis kyllä hassuu jos suomi ja usa pääsis kultapeliin, olis ihan mielenkiintost mennä tääl johonki sporttibaarii kattoo.. :D Ehkä ei..

Loppupäivä meni taas tutulla kaavalla. Hostdad on kotona, joten tästä kun saan tytöt sänkyyn niin mennään vielä R:n kaa froyolle ja leffaan. Huomenna sit alkaa melkeen neljän päivän loma ja suuntana Key West, jihaaaa!! :))

2 kommenttia:

  1. Ihana kuvia kyllä, Florida on kyl niin paras! <3 oot kyllä onnekas kun pääsit noin ihanaan paikkaan ja tykkäät vielä hostperheestäskin!! :)

    Mä ite oon tulossa Delawareen parin viikon päästä, mun blogii voi lukee http://aupairlauraa.blogspot.fi/ jos kiinnostaa :)

    VastaaPoista