tiistai 18. helmikuuta 2014

In Florida we don't have a winter. We have a bragging season.

Half way there!! Eilen tuli 182 päivää tänne tulosta ja toiset ois vielä jäljellä.. mutta nyt eletään siis jo loppupuoliskoa! Jänskää.. Eilen oli myös mun nimipäivä (tää on tosi hieno juttu koska Karita tuli just vasta kalenteriin) ja samana päivänä mun 19,5 -vuotis syntymäpäivä. Ja joo tää on ihan oikee juttu ;D Eilen oli myös President's day eli täällä kaikilla vapaapäivä. Hirveesti juhlan aiheita! Olin vaan aamupäivän töissä, minkä jälkeen hostmom vapautti mut yli vuorokaudeks!

Mentiin sit äitin kanssa pariks tunniks rannalle ja sit taas vähän shoppailee.. Oli taas pari jäätävän kylmää päivää tossa, mutta ne näyttää nyt olevan todellaki ohi, eilinen ja tää on ollu taas ihan täydellisii, ja niin pitäis olla koko loppuviikko. Esittelin äitille Tropical Smoothien täällä ja sen jälkeen ollaanki juotu smoothieita ihan hyvällä tahdilla! Mut oih kun ne on niin hyviä ja ihanan jäisiä tänne kuumaan!

Eilen mentiin sit illalla Benihanaan syömään kun isäkin tuli golfkentältä. Tiedän että oon tän joskus aikasemminkin kertonu mut voi hitto kun rakastan tota paikkaa!! :D Niin älyttömän hyvää ruokaa ja semmonen kokemus, mitä ei kyllä suomessa saa. Muut aupparit, käykää ihmeessä jos teijän läheltä löytyy!!







Yön nukuin sitte noitten hotellin sohvalla ja nautin kun nukutti kaheksaan asti aamulla. Käytiin tekee vähän aamushoppailuja, haettiin taas smoothiet ja suunnattiin rannalle. Ranta oli taas ihan täynnä jengii, vaik arkipäivä olikin.. Hyvin kuitenki mahuttiin ja paistateltiin siellä äitin kanssa koko päivä. Vesi oli jo lämmenny talvesta ja oli tosi ihanan mukavan virkistävää!! Tosi kovat aallot vaan oli, punanen lippuki, niin että oli kyllä suu ja nenä ja aivot täynnä suolavettä ku sinne yritti mennä uimaan. Nyt mäki oon saanu taas päivitettyy ihonvärin tälle floridatasolle, ku alku huuman jälkee vähä huonosti jaksanu tuol auringos maata..






Laadukkaita iPhone-kuvia taas.. Viikonlopuks Key Westille lupaan ottaa mun minijärkkärin mukaan, niin jos tääkin blogi näkis joskus vaikka yhen hyvälaatusen kuvan! Illan mä oon ollu taas töissä, vanhemmat kävi tässä nopeesti moikkaamassa mun tyttöjä, antamassa vähän tuliaisia ja tuomassa isot laukut tänne, kun ne lähtee huomenna käymään Nycissä. Perjantaina ne tulee takas (toivottavasti tulee eikä jää jumiin mihinkään ku noi nycin kentät on tässä taas loistanu miljoonalla peruutetulla lennollaan) ja sit suuntana Key West!! :))

2 kommenttia: