sunnuntai 16. helmikuuta 2014

It's just me and the girls

Kirjotan nyt pikasesti kännykällä, koska oon liian laiska avaamaan konetta.. Eilen olin aamulla vaan pari tuntia töissä: laitoin tytöt valmiiks ratsastamaan ja vein ne niiden kaverille, jonka äiti otti sitte ohjakset siitä. Me lähettiin mun vanhempien kanssa Sawgrassiin shoppailemaan, jossa vois olla monta päivää, mut tyydyttiin kuitenki pariin tuntiin ku mun piti taas palata töihin. Noi tiestysti meni taas ihan sekasin näistä outleteista ja tavaraa lähti kyllä mukaan ihan kiitettävästi.. Illalla sitte taas tyttöjen kanssa puistoon, vähän disney channeliä ja sänkyyn.

Tänään oon ollu koko päivän töissä. Aamulla lähettiin taas puistoon, jossa mä otin aurinkoa pari tuntia. Kyllä tommonen työnteko on ihanaa!! Ja siis vaikka hostperheen asuinpaikalla ei oo väliä ja jaadajaada mutta siis onhan tää Floridassa asuminen nyt ihan parasta, siit en pääse yli enkä ympäri. Olis varmaan pää hajonnu jossain vaihees jos ei ois tätä ihanaa lämpöö ja aurinkoo, josta mä en kyl koskaan saa tarpeeks.. Vaikka töissä olinkin nii sain lähtee käymään tumbling treeneissä, joissa taas vaihteeks oli ihan parasta ja on kyllä ihana breikki töistä. Iltapäivällä lähettiin sit tyttöjen kaa pyörälenkille ja tytöt taas halus leikkiä että mä oon nälkänen leijona ja siellä sitten muristiin ja poljettiin..


Illalla lähettiin vielä tuttifruttiin froyolle tyttöjen kaa! Huomenna juhlitaan A:n synttäreitä (ja aika montaa muuta juttua mut kirjottelen sit taas huomenna) mutta mulla on huominen aamupäivän jälkeen vapaata, joten juhlittiin sitten etukäteen näin :) sit vähä viel disney channeliä ja hiusten letittelyä, äskön kävin peittelemässä pienemmät sänkyyn tarinan kera ja nyt vielä K:n kanssa mythbusters!

2 kommenttia: