torstai 13. helmikuuta 2014

Mommy and daddy are here!!

Tattadaa ollu niin sanotusti aika hyvä päivä tänään! Mut joo eilisestä nopeesti, tosi hyvä ilta oli tyttöjen kanssa. Molemmilla pienillä oli kouluprojektien viimeistelyä, ja molemmista tuli kyllä ihan upeet! Noihin onkin kulutettu paljon aikaa ja myös kyyneliä.. mutta alla ylpeät ja ahkerat taiteilijat :)


E:llä aiheena käärmeet ja A:lla merikilpikonnat, tossa vielä tsuumaus A:n työhön, joka oli kyllä oikeesti tosi upee!



A:n kanssa rakennettiin myös tollenen ystävänpäivä puumaja. Ihan jokainen lehti ja siipi ja kaikki oli eri paloja, joten tohonkin meni hyvä tovi. Ihanaa kyllä väkertää tollasta!! :)

Eilen illalla myöhään mun vanhempien lento laskeutu Floridaan ja tänään sitten heti aamusen työtunnin jälkeen suuntasin niiden hotellille. Oli kyllä ihan uskomattoman ihanaa nähä noita, korvaamaton fiilis. Oon aina ollu niin äitin tyttö, mun äiti on ihan paras. Varsinki jotenki tän aupparivuoden aikana sen on tajunnu, et mitä kaikkee omatki vanhemmat on sun eteen tehny. Pyykeistä kaiken maksamiseen, jokailtasiin harrastuksiin kuskaamiseen, mun jälkien siivomiseen ja mun kestämiseen huonoinaki päivinä. Nyt ku mietin nii kyllä mäkin oon varmaan osannu olla kotona ihan älyttömän raivostuttava - silti mulle ei oo kukaan ikinä huutanu tai passittanu huoneeseen, vaan mua on ihan oikeesti kuunneltu. Oon saanu aina tehä mun omat päätökset ja äiti on kunnioittanu niitä, ja niillä päätöksillä oonki päässy tosi pitkälle. Oon aina tehny just sitä mitä mä ite haluun, ja ku se motivaatio multa eikä vanhemmilta, niin ehkä just siks oon päässy tosi pitkälle monessa jutussa ja saavuttanu monta unelmaa. Mikään ei kuitenkaan ois ollu mahollista ilman tukea mun mahtavilta vanhemmilta. Jos mä pystyisin ikinä olee ees puolet niin hyvä äiti mun lapsille kun mun äiti on mulle.. Todennäkösesti en, varmaan neljäsosaan kykenen, mutta ainaki niillä on sit ihana mummo :)) 

Noniin nyt taas menee kyllä ihan sivuraiteille tää! Jokatapauksessa, tänään näin mun vanhemmat ekaan kertaan puoleen vuoteen. Koko päivä meni vähän ajellessa ympäriinsä, shoppailtiin, sighseeingeiltiin ja käytiin syömässä. Illaks mun piti tulla taas töihin, mutta huomenna jatkuu sitten!







Nyt on kaikki muksut nukkumassa, ja mä nautin siitä toiseks parhaasta asiasta mitä sain tänään.. suklaata ja tuoretta ruisleipää <3 Tuli taas monta kassii kaikkee suomitavaraa, ihanaa!!

PS. Tänään tuli ikäkriisi, kun kattelin kuvia mua pienemmistä ihmisistä penkkarihaalareissa, ja mua tosi paljon pienempiä ihmisiä vanhojen mekoissa. Tasan vuos sitte oli aika mahtava päivä, ja tasan kaks vuotta sitte vielä mahtavampi. Mun lukioaika oli ehdottomasti parasta aikaa mun tähänastisessa elämässä ja nyt on iso ikävä sibikseen! :( Ja hirveen vanha olo, ihan ällöttää tämmönen..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti