perjantai 14. helmikuuta 2014

Valentine's day

Edellisvuosina ystävänpäivä on vaan valunu ohi vanhojen ja penkkareitten siivellä. Tänä vuonna se merkkaa mulle enemmän kun koskaan ennen, vaikka mun parhaat ystävät onkin toisella puolella maailmaa.

Tää nyt ei tuu kenellekkään yllätyksenä, mutta täällä ystävänpäivää tietysti juhlitaan vähän eri tavalla kun Suomessa. Kauppojen hyllyt on ollu jo tammikuun alusta asti täynnä erilaisia suklaan muotosia suklaarasioita, kortteja, ruusuja, nalleja ja muuta sälää. Tytöt vei kouluun kaikille luokkalaisille tollaset goodybagit, joissa on suklaata ja muuta sälää, yhteensä 75 pussia. Nää saa koulussa myös valentines silleen niinku aina jenkkileffoissa. Ja täällä kaikki poika- ja tyttöystävät antaa toisilleen lahjoja, miehet ostaa kukkia ja ilta vietetään ehdottomasti yhdessä illallisella tai leffassa. Mun kaikki ystävänpäivät tähän mennessä on tainnu mennä treeneissä.. Ja siis vaikka tää on tosi kaupallista, niin onhan tää nyt tosi ihanaa, tottakai ystäviä pitää juhlia!!

Vaikka mun tosiystävät on nyt tosi kaukana, arvostan niitä tällä hetkellä enemmän kun koskaan ennen. Naurettavaa, että piti lähtee yksin toiselle puolelle maailmaa tajuumaan, paljon ystävät oikeesti merkkaa, mut näin kai se on. Multa lähti parhaille kavereille kivat kortit, jotka oliki päässeet määränpäähänsä sopivasti just eilen. Poikaystävällekki lähti pieni paketti. Eipä oo aikasempina vuosina ollu tapana antaa mitään, mutta nyt tuntu siltä että pitää kyllä ehdottomasti laittaa ja kertoa kavereillekkin, kuinka paljon ne merkkaa mulle. Mä sain myös ihan yllärinä Oulalta yhen ihanan charmin lisää mun Thomas Sabon koruun, johon on nyt reilun kolmen vuoden aikana kertyny jo aika kiva kokoelma juttuja.

Mun aamu lähti ihanasti käyntiin, kun hostmom oli jättäny mulle ja tytöille ystävänpäivälahjat keittiön pöydälle. Saatiin kaikki ihanat suklaaboksit ja kortit, mun kortissa hostvanhemmat kerto kuinka paljon ne arvostaa mun työtä ja "we know it's a lot, but you are AWESOME at it!". Tollasesta tulee niin paras mieli.

Kun tytöt oli saatu bussiin niin mä suuntasin taas vanhempien luokse. Isällä meni tää(kin) päivä golfkentällä, mutta me lähettiin äitin kanssa Palm Beach Outleteille, jotka oli tänään ekaa päivää auki, ja porukkaa tietysti riitti. Siellä shoppailtiin pari tuntia ja rahaa palo myös ihan kiitettävästi ja lähettiin sitte City Placen Cheesecake Factoryyn syömään. Älyttömän hyvää ruokaa niinku aina ja mitäs se olis ilman juustokakkua. Äitin seura on kyllä ihan parasta.




Sain tänään yhen extratunnin vapaaks ja palasin töihin vasta viiden jälkeen. Mentiin tyttöjen kanssa puistoon, mut hyi hitto ku oli kylmä. Tää on siis ihan älytöntä, tääl alko tasan sillon talvi ku mun kaverit tuli ja se kesti tasan sen kaks viikkoo ku ne oli täällä. Sit tos välissä oli kaks viikko et oli pelkästään 28-30 astetta joka päivä, ja sinä päivänä ku mun vanhemmat tulee ni tulee taas ihan älyttömän kylmä!!! Raivostuttavaa! Puistosta kun tultiin niin laitettiin popparit mikroon ja leffa pyörimään, eli nyt leffailtaa tyttöjen kanssa :)





Ihanaa ystävänpäivää kaikille ystäville, sukulaisille, aupparikavereille ja ihan jokaiselle lukijalle! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti