maanantai 7. huhtikuuta 2014

Bye bye bigsis!

Vähitellen sulaudun täällä taas arkirutiineihin.. Hannalle sanoin eilen heippa, mutta nyt vielä meidän viimesistä päivistä..

Lauantai oli ihan huippu! Mä laitoin aamulla muksut horsecampille, minkä jälkeen mulla oli loppupäivä vapaata. Hosteille jättikiitos siitä, että mulle löyty enemmän kun tarpeeks vapaa-aikaa, vaikka Hannan tulo tuli tosi yllättäen, ja mä oon muuten jo mun lomat aika hyvin käyttäny! Oltiin sit menossa lauantaiks jetskiing Katjan, Randyn ja muutaman muun kaverin kanssa, joten pakattiin rantakamat ja Randy tuli hakee meijät. Oli tosi kiva, että Hanna näki nyt myös mun kavereita täällä, on sekä Randystä että Katjasta tullu mulle niin tosi tärkeitä täällä. Tultiin rannalle, pystytettiin isot varjot ja laitettiin juomat coolereihin, mutta vähän oli ongelmia jetskien kanssa, kun ei "talven" jäljiltä kulkenu kun toosi hitaasti :D No eipä se meitä haitannu, juomista riitti ja älyttömän ihania porukka kasassa, joten lahnattiin sit vaan rannalla ja vedessä sellasissa nojatuoleissa. Tohon noitten porukkaan kuuluu joku 6-8 tyyppiä ja ne on niin ihanasti adoptoinu mut mukaan, kaikki on niin superihania ja hauskoja ja siis ihan vaan loistavia. Jetskiing mennään aina tohon intracoastalille kun siinä ei oo aaltoja (ja siks ei oo sitä ihanaa turkoosii vettäkään), mut siinä vesi on aina niin ihanan lämmintä. Hyvä et oli, mua viskottiin sinne muutamaan otteeseen niin, että on vieläki korvat täynnä vettä.. Thanks guys.

Loppupäiväks mentiin sit Katjan ja sen miehen luo porukalla, teemaa jatkettiin ja nesteytystä pidettiin hyvin yllä, ja oli taas vaihteeks ihan sairaan hauska ilta. Tuolta talosta lähtee aina niin onnellisena ja masu täynnä ihanaa ruokaa, kiitos Katja ja Glen! Toin mukanani mignon-munan, joka aiheutti sellasta ihmetystä, että naurettiin ihan vedet silmissä. "How the hell did they get the chocolate inside the egg?!?"Hetken munaa pyöriteltyyn sitä kananmunan kuorta oli seuraavaks suussa.. "Holy shit that's real egg shell!!" Myöhään illalla lähettiin sit vielä poikien kanssa leffaan kattoo Captain America, vähän oli jo uni tulossa silmään ja ilmotinkin että mä ehkä tipun leffan aikana.. Noh näin ekat puoltoist minuuttii, heräsin kerran leffan aikana ja seuraavaks lopputeksteissä. HYVÄ LEFFA OLI! 

Sunnuntaina pääsin käymään treeneissä ja siitä lähettiin Hannan kanssa ajamaan jo etelään kohti lentokenttää. Käytiin Walmartissa viimenen reissu (varmaan Hannan lempikauppa täällä? Ei sillä että niin on kyllä munkin..), laukku paino ennen tota 13kg ja ton jälkeen tasan 20kg, minkä Norwegian sallii. Siinä on aika paljon ruokajuttuja. Käytiin vielä Denny'sissä syömässä ja ajettiin sitten kentälle. Oon jo aika hyvin harjotellu tätä, mut ei toi oo koskaan kivaa. Oikeesti se kohta, kun on vaan pakko kääntyy pois, ja sit kävelet sinne autolle kyyneleet silmissä. Vaikka oikeesti muutama kuukaus enää..

Kiitos ihana rakas isosisko kun priorisoit ja investoit taas tänne tulemiseen!!! <3 


Viimenen lentokenttäselfie :'(






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti