lauantai 19. huhtikuuta 2014

I've been robbed!! :( Not like that but still..

Heiii! Eilisestä en ees jaksa kirjottaa, ei ollu niitä uran tähdellisimpiä päiviä.. Kiteytettynä vaan että luulin että oon vapaalla koko päivän, mutta päädyinkin vahtimaan parhaimmillaan kuutta tappelevaa ja itkevää lasta meijän talossa täyden päivän. Kun toinen lopettaa itkun, toinen alottaa. Niin ja nyt ei tosiaan puhuta pikkulapsista vaan 8-11 -vuotiaista. Tällästä se aupparin elämä vaan on, et välillä pitää vähän joustaa ja tehä töitä, vaikkei yhtään huvittais. Illalla pääsin sit kuitenki treeneihin ja sit Randyn kaa ulos. Mentiin TGI Fridaysiin ja tulin joskus ihan liian myöhään kotiin.

 Mulla on ollu tänään kotipäivä. Aamu alko projektilla pashaa ilman rahkaa. Oon yleensä tehny pashan aina pääsiäisenä, ja halusin yrittää nyt täälläkin, vaikka täältä ei tosiaan saa maitorahkaa. Kreikkalaista jogurttia vaan peliin ja nyt se on tuolla jääkaapissa valumassa, huomenna sit nähään mitä siitä tuli! Muuten oon tänään pessy miljoona koneellista pyykkiä, vaihtanu tyttöjen lakanat ja sellasta. Voi sen vapaapäivän kai näinki käyttää..

Ilta meni vähän murusiks kun sain mun jenkkipankilta vastaajaan viestin, että ne halus varmistaa jotain maksuja, mitä mun tililtä on tänään tehty. Aika mielenkiintosta kun oon ollu koko päivän kotona ja mulla on mun pankkikortti täällä! No meen nettipankista kattomaan, niin joku on ostanu melkein 200$ arvosta Home Depotista jotain ja sen jälkeen KFC:stä 9$. YOU GOT TO BE KIDING ME?!? No soitin sitten pankille ja ooteltuani puol tuntii jonossa, saatiin mun kortti suljettua, mutta täytyy kai mennä maanantaina pankkiin täyttelemään jotain lomakkeita, jos vaikka saisin mun rahat takasin. Miten mun tililtä ollaan ees voitu ostaa kun kortti on mulla?! Blääh ärsyttää. Koko ilta meni tohon puhelinrumbaan ja maanantaina pitää mennä pankkiin ja nyt mun kortti ei toimi ja mul ei oo rahaa. Epic sadface.

Mutta tässä oli mun päivän pelastus, kiitos Katja ja ihana peppermint cupcake! <3


1 kommentti:

  1. Täälä on kyllä inhottavaa kun et voi ees luottaa siihen että rahat pysyy tilillä vaikka oot kotona! Sitten just tommosten asioiden selvittely on maailman ärsyttävintä, kun taas Suomessa kaikki on tosi yhteistyökykysiä ja hommat hoituu kädenkäänteessä..

    VastaaPoista