torstai 17. huhtikuuta 2014

Day 241

Työtorstaita mennään! Aikanen aamu niinkun aina, ja tyttöjen bussille viemisen jälkeen olin tosi reipas kun en menny takas nukkumaan :)) Päivällä skypetin muun muassa äitin kanssa, kun en oo senkään kanssa ehtinyt pariin kuukauteen jutella.. Tytöillä oli tänään early release, ja auton sijasta otin sitten Sierran mun mukaan tyttöjä hakemaan. Tytöt oli toivonu, että tulisin koiran kanssa joku päivä, niin että kaikki lapset bussissa näkis sen ja mut. No lenkkeiltiin sitten Sierran kanssa ja vaikka Sierralta meinaski usko loppuu puolessa välissä kun oli niin sairaan kuuma, niin päästiin pysäkille. Tai eihän täällä mitään pysäkkejä oo, vaan siis siihen kohtaan, mihin bussi pysähtyy ja pysäyttää koko liikenteen molempiin suuntiin.


Ku bussi tuli nii siel oli sitte joku 15 muksuu nenät kiinni lasissa vilkuttamassa mulle ja Sierralle :D Sierra oli ihan fiiliksissä kun tytöt tuli ja tosi reippaana käveltiin kaikki kotiin! Ajattelin, et tulee hirvee valitus, et ei jakseta kävellä, mut sen sijaan kaikki oli tosi innoissaan ja hienosti käveli! Ongelma on vaan se, että ei täällä 30 asteessa voi lenkittää koiraa.. Toinen ongelma on se, ettei oo kävelyteitä.. Mut mitäs pienistä.

Kaikilla tytöillä on koulutehtävänä joka vuosi tehdä oma kirja ja omistaa se jollekkin. A kerto jo aikoja sitten omistavansa kirjansa mulle ja tänään kun askarreltiin näitä kirjoja, niin E tuli sitten näyttämään senkin "omistussivua" ja se on tossa alla! On nää kyllä supersulkkuja.



Nyt tultiin just E:n gymnasticsistä. Tänään voidaan valvoa vähän pidempään, koska huomenna ei oo koulua goodfridayn takia. Eli pitkää perjantaita täälläkin juhlitaan, lapset - eikä oikein aikuisetkaan ihan kaikki vaan ees tiedä miks... Täällä monet käy joka viikko kirkossa ja sit taas toisaalta kun ei koulussa opeteta mitään, niin osa ei tiedä mistään mitään. Miettikää nyt kuinka monessa jesus&maria tarinassa kaikki me suomalaiset ollaan ala-asteella näytelty!! Tai mä oon ainaki, ku piti nenä tunkee aina joka projektiin. Osaan kyllä vieläki jouluevankeliumin etu- ja takaperin, ja kaiken maailman hoosianna-laulut.. meni ainaki oppi vissiin perille.

Niin ja eilen A käyttäyty vähän huonosti aamulla, mutta koulupäivän aikana se oli sitte tehny mulle tälläsen. Oon saanu näitä Annikalta paljon ja ne on kaikki mun huoneen seinällä. Tosi rakkaita<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti