sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Day 237

Oikein kivaa sunnuntaita vaan kaikille! Mulla oli paluu tänään taas töihin, mutta onneks pääsin käymään treeneissä kesken työpäivän, kun hd oli päivällä kotona. Treenien jälkeen oli taas vaihteeks huippufiilis, ja lopputyöpäivä menikin sit aika sutjakasti. Tehtiin simpukoista kaulakoruja, värjättiin pääsiäismunia ja puhallettiin saippuakuplia.


E:n kanssa leikittiin taas vaihteeks photo boothilla, on varmaan sen lempipuuhaa tässä maailmassa.. Ja nyt mun kone on taas täynnä kaks miljoonaa erilaista tällasta..

Meikittä, tukka sotkussa ja alien-moodilla. Edustavaa!

Yleisesti tyttöjen kanssa mulla menee kyllä tosi hyvin nyt. Ei sillä, etteikö ois joskus menny, mutta niinkun oon varmaan joskus kirjottanu, niin ihan enkelityttöjä ei mun hostlapset oo (vaikka siltä näyttääkin). Musta tuntuu, että tytöt on kasvanu mun täällä olon aikana niin paljon, että jo sen takia yleisesti käytös on parantunu. Moneen kuukauteen ei oo ollu mitään sellasta ylitsepääsemätöntä ongelmatilannetta, joista tännekin kirjotin pariin kertaan syyspuolella. Toki edelleen tyttöjen välinen tappelu yms. riidat on jokapäiväistä, mutta kai se on vaan sellasta siskojen välistä. Mutta hyvin menee!! Erityisesti A kertoo mulle joka päivä kuinka paljon se rakastaa mua, ja miten kova ikävä sillä tulee, kun muutaman kuukauden päästä lähden. E:ltä ja K:lta tällasta kuulee vähän harvemmin, mutta se vasta tuntuukin kivalta sitten!

Äiti lähetti tälläsen kuvan aamulla :') Meijän naapurin supersöpöt lapset virpomassa ja mun sisu-koira ihan innoissaan messissä. Kyllä taas tulee kivat muistot mieleen, miten milloinkin ollaan tehty essuista ja huiveista noitapukuja. Täällä tollaselle naurettais silmät päästä.. 

2 kommenttia:

  1. Hahah, mun toinen hostkid haluaa kans aina pelleillä ton photoboothin kans :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehh joo toi vois tehä tota kans tunteja putkeen :D Nooh onhan se aika hupaisaa, I guess.. :D

      Poista