torstai 24. huhtikuuta 2014

I have a crush on a state..

Siis oon kyllä maailman huonoin bloggaaja.. :D En vaan haluis joka päivä kirjottaa tätä samaa tarinaa siitä kuinka aamupuuhat oli taas ihan samanlaiset ja läksyt ja sit puistoon ja sit nukkumaan. Nää työpäivät vaan on kyllä sellasta rutiinia nykyään.. Yritän keksiä kaikkea kivaa uutta puuhaa, mutta tytöt tahtoo aina vaan puistoon.. :D Ja ei mua haittaa ulkoilla tuolla ihanassa ilmassa, joten en laita vastaan!

Tänään jotenki taas kerran ihan rändömisti iski se, että hitto mä asun oikeesti Floridassa. Siis kuinka onnellinen saankaan olla. Mulle tää on maailman paras paikka (niinkun paikkana, ihmiset on sitten asia erikseen), ja mulle kävi ihan älytön tuuri, että mun ensimmäinen perhe-ehdokas ja samalla final match löytyi täältä. Ja kun hehkutan tätä Floridaa ja postaan rantakuvia instagramiin, niin tarkotus ei oikeesti oo bragging vaan ihan tosi arvostan jokaista lämmintä päivää täällä niin paljon, ja ymmärrän et oon etuoikeutettu, et saan olla täällä. Oon vissiin pari kertaa maininnu, miten oon lämpimän ilman ihminen, enkä olis täällä sisällä ollenkaan, jos ei ois pakko. Kotona jos hengaan, hengaan enemmän ulkona pation sohvilla kun olohuoneessa. Yritän vaan imeä kaiken tän lämmön ja auringon. Oon rakastanu tätä mestaa jo ekasta visiitistä seittemän vuotta sitten, oon niin teemapuistoihminen ja kaikki tää superedullinen shoppailu ja ihana ruoka ja rannat.. Paikkana täällä on mulle ihan kaikkea, mitä ikinä voisin toivoa. Tiiän et tuun käymään täällä joka talvi tän jälkeen. Syön vaikka makaroonia ja ketsuppia koko muun vuoden, että pääsen tänne pariks viikoks. Tai otan opintolainaa. Tai jotain.. tää rahotuspuoli on vielä mietintävaiheessa..

Ja sitten piristetään blogia taas niin kauniilla ja hyvälaatusilla kuvilla!! Aargh anteeks.. :D


Aamulla 7.20am tyttöjen viemisen jälkeen, hengausta patiolla..

En ollu saanu chipotlee johonki kahteen viikkoon (!!!!) koska oon oikeesti yrittäny vähentää ulkona syömistä. Tänään hengattiin päivä Randyllä ja mentiin sit vihdoin tonne syömään. En tiiä miten tuun selvii ilman Chipotleeki suomessa :(( Okei toi foliorulla ei ehkä näytä niin herkulta, mutta mitä sen sisältä löytyy.. ahh..

E'n gymnasticksissä tänään



 A kattoo muumeja! Jos joku auppari ei vielä tienny, niin youtubesta löytyy melkein kaikki jaksot englanniksi.. Varsinkin jos pitää keskittyä vaikka toisen tytöt kotiläksyihin, niin muumit toimii loistavana apuna. A kattoo kyllä mielummin suomeks, vaikka ei kaikkea ymmärräkkään. Mut se osaa sen tunnarilaulun ja on niin söpö kun laulaa sitä :')))


Ja kirjotin viime viikolla, miten joku oli käyttäny reippaalla kädellä mun pankkitiliä toisella puolella jenkkejä, vaikka kortti oli mulla. Nyt on rahat saatu takas omalle tilille ja tänään sain uuden kortin postissa. Loppu hyvin kaikki hyvin! Kiitos, aamen ja hyvää yötä!

2 kommenttia:

  1. Oon tehnyt huomion että meitä on täällä aika monta Chipotlefania.. Nii eiköhä perusteta Suomeenkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo todellaki!! Menis oikeesti niin kaupaks.. ja ilmaset refillit tietysti tuotais siinä samassa.. Joo tulevaisuuden suunnitelmat valmiina, hyvä!

      Poista