perjantai 25. huhtikuuta 2014

My girls are the best!

Helppo ja mukava ja kaikinpuolin kiva työpäivä! Tälläsiä lisää kiitos. Aamuherätys ja puuhat tuttuun tapaan. Kiroon aina tota 5.45 herätystä, mut kun oikein ajattelen, niin ei se ees tunnu enää niin pahalta. Mulla on herätyskello toisella puolella huonetta, herään aina kun se naksahtaa ennen sitä oikeeta ääntä, nousen puoliunessa ylös ja havahdun hereille vasta sekuntin päästä kun oon jo kellon luona. En haluu sen antaa soida, ettei muu talo herää, joten on pakko nousta sillä samalla sekunnilla. Ja sit oonkin jo ylhäällä. Aika laahustaa keittiöön ihan mörkönä tekemään tyttöjen lounaita.

Tänään koko tyttöjen koulussaoloajan 7am-4pm olin ulkona patiolla. Nukuin siinä sohvalla aamun ihanassa "viileessä" ilmassa ja loppupäivän lekottelin vaan ja tein vähän juttuja. Hain iltapäivällä pitsaa ja sitten tytöt. Pitsailtiin ja lähettiin sitten takas tyttöjen koululle Family Fun Nightiin! Tollanen tapahtuma, missä oli lapsille kaikee kivaa ja tää nanny sai vaan istuu ja nauttii yli 30 asteen säästä vielä myöhään illalla. Se tunne ku sul on pienimmät maholliset kouluun soveliaat vaatteet päällä ja hiki vaan valuu.. Florida<3 




Siis tossa vikan kuvan takana näkyy toi vesitankki, johon oppilaat sai palloja heittämällä tiputtaa opettajia veteen!!! Siiiis missä mä olin kun meijän ala-asteella tehtiin tällästä?!?

Oltiin takas kotona vasta kasin maissa, joten sit suoraan iltapuuhille. A menee aina omasta tahdostaan suihkuun ja sänkyyn, mutta E:n kanssa alkaa aina kiukuttelu. Sit vaan oon oppinu puree hammasta ja vetää siitä "hymy pyllyyn" -narusta käskemisen sijaan. Saan E:n suihkuun sillä, että tuun sinne leikkimään sen kanssa - en suihkuun, mutta siis kylppäriin. Ja se on jotenki ihanaa, kun aina kun tulee meijän suihkuaika, niin siitä 8-vuotiaasta "koviksesta" tulee ihan semmonen sulonen pikkulapsi, joka leikkii vedellä ja pomppii ilman vaatteita ympäri taloa. Leikittiin taas peiliä - kun E'n pitää saippuoida itsensä niin mä siinä ammeen vieressä pelleilen ja hankaan eri kohtia kropasta silleen pää olkapäät peppu tyyliin ja sit se kopioi saippuaa käsissä ja sit vaan menee nopeemmaks ja nopeemmaks ja se on oikeesti tosi hauskaa.. :DD Noniin joo, tällästä tää työ vaan on..

Sitten pesen E'n hiukset, kuivaillaan, yökkäri päälle ja iltapalan kautta sänkyyn. Leikittiin vielä kutituskisaa hetki (tää tyttö pyytää ja aina tykkää kun sitä kutitetaan, mitä?!), sitten hyvät yöt ja valot pois. Tälläsinä iltoina kun oon keskenään lasten kanssa ja menee tosi hyvin niin tulee aina sellanen olo, et haluun omia lapsia nyt ja heti. NOI EI NYT JA HETI äiti älä pelästy. Mut silleen, ehkä muutaman vuoden päästä.. No sit taas joinain päivinä täällä oon vannonu et en ikinä hanki lapsia.. Mut sellasii ne muksut vaan on. Samaan aikaan niin ärsyttäviä mut maailman ihanimpia pikkupalleroita <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti