keskiviikko 30. huhtikuuta 2014

Vappumasennusta ja koirarakkautta



Huu hupsista hellurei vaan en taas jaksanu eilen tulla kertoo tänne kuinka tehtii asiat taas samalla tavalla... :D Tänään oli kuitenki vähän spessumpi päivä, koska hei, vappuaatto. Aamupäivällä olin jotenkin tosi upset, kun ei täällä sitä juhlita. Mä oon tottunu tekee ite simaa ja munkkeja, hankkinu vappupallon ja syöny fazun tippaleipää. Juhlimisesta puhumattakaan. Tänään olis ollu ensimmäinen kerta, kun olisin saanu laittaa upouuden ja toistaseks valkosen lakin päähän valmistujaisten jälkeen! Mut ei, täällä mä oon toisella puolella maailmaa.

Blääh treeniselfie eilisten treenien jälkeen.. 

Noh puitiin tätä vappumasennusta instagramissa Lauran kanssa ja sit päätin että wattahel, voi sitä vappua juhlia täälläkin!! Joten ennenkun menin hakemaan tytöt koulusta, käytiin Randyn kanssa dollartreessä hakemassa mulle ja tytöille vappupallot. Niin dollarin (75 senttii) makso noi pallot, paljos ne siinä rautatientorilla onkaan..? :D Vaikka puoliks suomalaisessa perheessä ollaankin, ei tytöille oltu opetettu tai eivät sitten ainakaan muistaneet mikä se "vappu" oikeen onkaan.. Mutta voi miten ilosia ne oli noista palloista!!! Ja sitten siinä lomassa sain opetettua niille mikä on vappu. Ja mä olin mun pallosta ehkä myös tositosi innoissani..


Syötiin pitsaa dinneriks ja tehtiin läksyt. E:n matikan worksheet oli jääny kouluun, joten mä tein sille uuden.. en tiedä miks tääkin piti kuvata..



Ja A:n kanssa tehtiin valmiiks sen kirja, jonka palautuspäivä onkin huomenna. Kyllä tota aika monta tuntia askarreltiinkin, mutta nyt se on valmis!!



Tänään uitiin uima-altaassa ja käytiin puistossa. Nyt vielä kaheksaltakin ja pilkkopimeellä on niin kuuma, että hiki vaan valuu.. Ja nyt on vasta huhtikuu.. IHANAA!! :))

A ja S ottaa vähän lepii..





Tyttöjen lisäks tosta koirasta on tullu mulle ihan sairaan tärkee täällä! Mikään ei voita rakkauta omaan koiraan (äiti sano terkkuja sisulle!<3) mutta siis tää on ihan täydellinen korvike täällä. Toi on niin kiltti, tottelee ihan kaikkea, voi pitää vapaana ulkona yms. Päivällä se aina hengaa mun huoneessa, koska siellä on rauhallista ja välillä sillä on sellasia iltoja, että se seuraa mua kun hai laivaa koko ajan (esim eilen ja tänään) vaikka kaikki ois kotona, ja tulee rapsutettavaks ja tunkee syliin. Jos rapsuttamisen lopettaa niin se tökkäsee sun kättä.. Ahh se on niin rakas ja lutunen!! <3

Anyhow, ihanaa vappua kaikille! :)

2 kommenttia:

  1. Täälä myös sima- ja munkki-ikävä! ps. tykkään teiän pöytäliinasta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepp :( Ens vuonna sit tänki vuoden edestä.. Joo meil on tääl koko talo täynnä marimekkoo ja muumikamaa :D

      Poista