torstai 1. toukokuuta 2014

Yökkäriskandaali

Käääkkk... Tänne blogiin en ihan aina koko elämää haluu jakaa, joten pahoittelen nyt että puhun vaan "siitä jutusta", mutta siis lauantaina on jotain mitä oon tässä stressanu viimeset joku kolme kuukautta ja nyt hermostuttaa aika paljon ja äääh.. Haluun vaan et se ois jo ohi!! Koska sunnuntaina KALIFORNIAAN!! Ton lauantain takii en oo ees ehtiny miettii yhtään tota lomaviikkoo ja reissuu, koska niin kauan ku se ei oo ohi niin stressaan sitä. Ja tänään sit vast tajusin et sunnuntaina mun pitää lentää yksin toiselle puolelle tätä mannerta ja sit aloin stressaa viel enemmän.. :DD En ees tiiä millon ehin pakkaa, kun lähtö kentälle tapahtuu sunnuntaina joskus ennen klo 3am..

Tänään on kuitenki ollu tosi hyvä päivä. En muista oonko täällä tarinoinu mun yöpukuskandaalista, kun oon viimeset puol vuotta yrittäny saada mun hollisterin yökkäripaidalle oikeen kokosia housuja ja ne on lähettäny mulle miljoonat väärät ja siis pyyh. Viime viikolla ne oli tullu takas just vaan mun kokosina nettiin, tilasin ja sanottiin että tulee ennen 5.5. Halusin ne reissuun mukaan, joten tänään olin nenä liimautuneena ikkunaan kun postimies hurahti meijän kohalle, jos ne tulis ajoissa. Ja sieltä tuli harmaa paketti meijän laatikkoon!!! Juoksen pihalle kun pieni lapsi jouluaamuna, toivotellaan postimiehen kanssa hyvät päivät ja revin mun paketin auki. VIHDOIN sain mun housut :D Enpäs yleensä pue päälle mitään 1. noin tiukkaa 2. noin värikästä ja 3. vaakaraitasta, mut tää on yökkäri joten antakaa anteeks :D Piti nyt kuitenki kuvata tänne kun oli mun päivän kohokohta!!! Ja koko hollisterin yökkäri loppujen lopuks makso 14$, eli vähän reilu 10 euroo. Toi on sellast ihanaa pehmeetä ja nyt oon tosi onnellinen :)


Ja siis mulla on nyt näköjään joku selfievaihe käynnissä.. Olin enne sitä mieltä, ettei pärstäkuvat ees kuulu esim instagramiin ja nyt ku kattoo mun ig:tä niin voi hyvää päivää.. karita edestä, karita takaa, karita istuu, karita makaa.. Ja blogi näköjään samalla linjalla.. sorry.. En tehny tätä kun olin 16, joten näköjään teen sen nyt..

Iltapäivällä käytiin Randyn kanssa moolilla kun mun piti tehä vähän shoppailuja ennen reissua. Koko tän viikon ollaan oltu yli 30 asteessa, ja tästä on suunta vaan ylöspäin, joten kävin ostamassa toisen noita mun lempparimekkoja.. Tossa on niinkun niin vähän kangasta kun mahdollista, että siinä pystyy mennä vielä hakemaan tyttöjä koulusta tai muuta. Yhtään enempää en suostu tälläsinä päivinä laittaa päälle ku tonne kärtsää. Toi on niin mukava ja kiva ja maksaa 11 dollarii eli joku 8 euroo forever21:sta. Nyt ostin semmosen tosi kivakuosisen, kyllä siitäkin täällä nähdään varmaan selfie tuota pikaa.. Mutta tossa nyt toi musta, lähössä moolille..




Moolilla käytiin syömässä chick-fil-a:ssa. Muistatteko ku muutama vikko sitten vannoin täällä, etten syö enään kun kerran tai kaks viikossa ulkona? MÄ OIKEESTI OON NOUDATTANU SITÄ! Ja rahaa on säästyny ihan sairaasti. Tää oli nyt toinen kerta tällä viikolla ja siis oiiih se maistuu niin paljon paremmalta, kun jos söis joka päivä!! Ja tollasta roskaroskaruokaa en ees oo syöny viikkoihin, joten olipas kyllä tänään nannaa :) En kyllä ees jaksanu syödä läheskään kaikkea.. Mut huomenna sitten taas treenataan vähän lujempaa..



Ohhoh tajusin just et oon kirjottanu tosi paljon soopaa enkä vielä sanaakaan tästä auparin työstä.. :DD Tänään oli superhelppo työpäivä. Aamupuuhastelut tietysti, mut sitten hostmom kävi hakemassa tytöt koulusta ja ne kävi vähän shoppailemassa, niin mun työpäivä alko vasta viideltä. Tehtiin tyttöjen kanssa läksyt, hostmom lähti viemään E:tä gymnasticsiin ja nyt me syödään A:n kanssa popparia ja katotaan kaunotarta ja hirviötä!! Ihana duunipäivä :)

2 kommenttia:

  1. Sä niin otat ton yökkärin mukaan, koska mulla on sama ja sitten ollaankin suomitytöt ihan samiksia! Suomalaiset ja yliyhteisöllisyys täällä meren toisella puolella, ai miten niin? :D R-A-K-A-S-T-A-N tota mekkoa! Ehkä mun täytyy kipitellän F21 jossain vaiheessa hommaamaan iteselleni tollanen kun on ihan ybersöpö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikäääh joo todellaki!!! :D Jep niinpä. Ens viikosta tulee niiiiin huippu!! :) Ja joo on ihan paras ja ei tosiaan maksa mitään..

      Poista