sunnuntai 18. toukokuuta 2014

Ei näin

SUOMIII :((( Aamu ei alkanu yhtään niinkun olin suunnitellu. Menin ysin aikaan Randylle ja tarkotus oli mennä nauraa ku USA ottaa turpaan Suomelta. Mut ei. Ei siitä sen enempää.. Siit kuitenki treeneihin, mikä parans päivää huomattavasti!! Tosi hyvät treenit oli taas kerran, se on ihanaa kun joka treeneissä oppii jotain uutta ja tulee vähän paremmaks. Mun ranteella on vaan joku ongelma ollu tässä nyt muutaman viikon, vielä kun se lähtis tähän parempaan moodiin mukaan niin helpottais vähän..

Sit tulin kotiin, suihkuun ja hengaa mun tyttöjen kaa. Vaikka oonki koko viikonlopun vapaalla, nii välil tulee sellane olo et pakko mennä hengaa niitten kaa, ku sit ne on nii ilosii.. :D E halus laittaa mun hiukset ja A:n kanssa siivottiin sen vaatekaappi ja K sovitteli mun korkkareita. Se on ihan melkein mun pitunen ja korot jalassa paljon yli ja bläääh.. :D

E:n uus hairstyle mulle, hairstylen nimi oli "I don't care"..




Sit skypettelin ihanien Vilman ja Saran kaa, joita oli niiiin sairas ikävä. Ja asiaa ei yhtään parantanu se, että ne söi siellä minttu-susupaloja?!?!? wnjgpdskmd. Äiti lähetti mulle noita vähän aikaa sitten, tulispa jo perille... Mutta ihanat tytöt siellä hiii niin kova ikävä! <3 Vilma laitto vielä ihanan viestin ton skypepuhelun jälkeen, josta tuli niin hyvä mieli :)

Nyt lähen illaks tappamaan aikaa Randyn kaa, taas vaihteeks. En tiiä mitä tehään, ehkä leffaan..

Huomenna sit taas jatkuu työt aamulla. Onneks enään pari viikkoa 5.45 herätyksiä ja sit alkaa tyttöjen kesäloma! Toi onkin ainut hyvä puoli tossa lomassa.. Multa lähtee mun jokapäiväiset yheksän tunnin vapaat :((( Lasten kanssa tulee oltuu aamusta iltaan ja pitää oikeesti alkaa luovasti kehittämään tekemistä, kun tähän asti vuosi on menty aika pitkälti koulun ja läksyjen ehdoilla.. Muthei 272 päivää takana ja 74 päivää viimeseen työpäivään. WOOP.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti