lauantai 17. toukokuuta 2014

Lauantai-illan laadukasta tumbling viihdettä

Hupsansaa kun taas meni pari päivää kirjottelematta. Duuni vaan menee nyt niiiiin rutiinilla. Joo lasten kanssa joka päivä on vähän erilainen, mutta silti.. Tällä viikolla oli kyllä jotenki tosi ihana olla tyttöjen kaa ton mun poissolon jälkeen ja työnteko tuntuu tosi mukavalta. Perjantai-aamuna sain tietää että oon koko viikonlopun vapaalla, mutta mun pitää olla "on call", eli jost hostdad saa kutsun töihin niin sit mun pitää tulla töihin. Ihanaa, että sain koko viikonlopun, en muista millon ois viimeks ollu, mutta toisaalta taas, ei pääse lähtee Orlandoon eikä Miamiin tai mihinkään.. joten tällä hetkellä tylsistyn kuoliaaks..

Eilen olin vaihteeks treeneissä ja kun näitä tumbling-videoita toivottiin niin tässähän niitä.. Ymmärtäkää ihmiset että alotin tän lajin täällä muutama kuukaus sitten, joten älkää tuomitko.. :D Parempi myöhään kun ei millonkaan! Handspring on ollu kovan duunin alla viime viikot, lomaviikko tosin anto taas vähän takapakkia, mutta pikkuruisella avustuksella se näyttää tällä hetkellä tältä..


Ilman avustusta ei ihan suju vielä.. :DDD


Mutta mulla on vielä reilu kaks kuukautta aikaa oppia!! Nyt onneks sujuu jo backbend kickover, back walkover ja front walkover aika hyvin.. En oo ihan varma miks postaan näitä hirveitä videoita tänne.. :DD

Nyt sitte oon ollu pari päivää vapalla.. mitäs mä oon tehny.. en mitään.. hengannu Randyn kaa ja hengannu Randyn kaa.. Eilen syötiin Moe'sissa (vähän ku chipotle mut ei ihan niin hyvä) ja tänään Panera Breadissä. Nyt taas kaikki voi kaivella niitä kiinnostuskiikareita siellä esille, niin mielenkiintosta on tää mun arki..




Huomenna aamulla taas Randylle, koska USA-SUOMI!!! Täytyy sanoo et nyt jännittää vähän enemmän kun Olympialaisten peliä ennen, tuntuu että kaikki tykkipelaajat on vielä NHLssä. Toisaalta niin on jenkeilläkin. Randyn kaa ollaan tosta pelistä kuittailtu viimeset pari viikkoa, meillä on taas häviäjä maksaa seuraavan aamupalan -veto (ihan vaan muistutukseks että viimeksän suomi kaato usan 5-0, ei oo ihopin pannarit maistunu koskaan niin hyville ;)) ), joten huomenna on totuuden hetki!

Nyt soi taas spotifysta Evening Acoustic -lista, syvävenyttelyt alkakoon..

1 kommentti:

  1. Oii hyvä sä!! Oikeesti kui huima valmennuksen taso siellä, mä niin itken verta jos en saa alottaa cheerii tai vähintää ees tumblingii siel! :D

    VastaaPoista