torstai 22. toukokuuta 2014

Ikävyyslista!

Hupsista taas on pari päivää viimesestä kirjotuksesta.. mutta kun täällä ei oo tapahtunu MITÄÄN... Päivät menee treenatessa ja Randyn kaa hengaillessa, illat tyttöjen kaa läksyjen parissa ja puistossa.

Vein tytöt kouluun asti ekaa kertaa koko vuoden aikana keskiviikkona (joo sori nää on nyt näitä viikon kohokotia) ja kävin myös hakemassa. Ja muistin myös että miks en tee tätä useemmin - tyttöjen koululle ajaa sellasen 45 minuuttii yhteen suuntaan, joten ajelin siinä sitte melkeen neljä tuntii edes takas sitä välii. Mun päivävapaa on tollon myös melkeen puolet lyhyempi, joten luojan kiitos vaan koulubusseille.

Tänään on ollu lätkäpäivä: aamulla katottiin USA-Tsekki -peli Randyn luona ja nyt Suomi-Kanada. Seittemän minuuttii jäljellä ja 2-2, jännäks menee. Samalla tässä laitan lapsille ruokaa valmiiks ja tein vielä cookie-browniessejakin :)) Kohta sitten hakemaan niitä bussilta.


Mulla on alle kolme kuukautta jäljellä ja nyt alan panikoimaan, miten selviin Suomessa ilman tiettyjä juttuja.. Näitä tulee Floridasta kaikkein eniten ikävä

1. Ilmasto
Tästä nyt ei pääse yli eikä ympäri. Endless summer on ehkä parhaita asioita maailmassa. RAKASTAN sitä, että aina ku meet ulos, on lämmin. Palmut, rannat, takapihan uima-allas, kaikki tää ihana..

2. Ystävät
Lue: ystävä.. :D Randystä on tullu mulle niin läheinen täällä. Nähään joka päivä ja soitellaan koko ajan kaikista pienistä asioista kun ei olla yhessä. Muut aupparit varmasti tietää, miten täällä ihmisistä tulee läheisiä niin tosi nopeesti. Ja mullakun ei täällä satu olemaan yhtäkään aupparia lähimaillakaan, oon vaan niin onnellinen et oon saanu Randystä niin hyvän kaverin. Jotenki ihminen tarvitsee fyysisestikin lähelleen jonkun, jonka kanssa itkee ja nauraa, ja sitku sellanen löytyy niin siihen kyllä takertuu aika lujaa. Tietysti mulla on parhaat kaverit Suomessa, mutta tällä hetkellä Randy on se, joka tietää missä mennään ja jolle soitan ku joku menee päin persettä tai jos oon tosi innoissani jostain. Tai vaikka en oliskaan. Tai no se yleensä soittaa mulle vähintäänki muutaman tunnin välein. Tietysti mulla on täällä muitakin läheisiä ihmisiä, joita tulee myös tosi kova ikävä. Rakastan mun host-tyttöjä niin paljon, en tiiä miten elän ilman niitä ihania monstereita <3

3. Ruoka
Chipotle nyt päälimmäisenä mielessä :DDD En tiiä miten pärjään!!! ;(( Ja muutenki koko ruokakulttuuri, ulkona syöminen koko ajan ja halvalla.. blaah ei huvita taas maksaa refilleistä Helsingissä.

4. Ostostelu
Forever21, Ross, Burlington, Tjmax, Marshalls, Hollister, Abercrombie, Victoria's Secret & pink (ja näiden outletit!), charlotte russe ja miljoona muuta kauppaa, joista aina löytää jotain ihanaa ja tosi edullisesti.. Koht taas yritän löytää vaatteita jostain ginasta ja maksaa 25 euroo paidasta :(((( blaaah

5. Puhuvat ihmiset ja kieli
Vaikka välillä se on täällä tosi feikkiä, kyllä mulle tulee ikävä sitä, ettei kassatädit enään kutsu mua sweety tai hon ja kysele mitä mulle kuuluu. Se smalltalk kenen tahansa vieraan kanssa oikeesti piristää päivää, yleensä ne sanoo aina jotain tosi hauskaa tai kohteliasta, mikä hymyilyttää pitkään. En oikeen tiiä miten tätä selittää, mut myös englannin puhumista tulee ehkä jotenki ikävä? :D Tiiän et ilmasen itteeni jokseenkin eritavalla, kun puhun englanniks. Joitain sanontoja ei oo suomenkielessä ollenkaan, ja tiiän et tuun sotkee jonkun verran englantii suomenkieleen kun tuun täältä kotiin. Pyydän jo nyt anteeks, koska se on tosi ärsyttävää. Kuitenki, englannin puhumista tulee ikävä!

Nää tuli nyt nopeesti mieleen, nyt hakee tyttöjä bussilta!

JA SUOMI VOITTAA KANADAN 3-2!!! KIIIIITOS!! OLI KAUNIS PELI. 

xoxo / erittäin ylpeä suomalainen :) ja ex-cheerleader viime vuoden MM-kisoista :DD
ahahahhh oi mitä muistoja.. :'D Ehkä viime vuoden paras ja rändömein projekti :D Oli ihanaa!!




3 kommenttia:

  1. Moi! Mikä oli siis se kauppa joka myi rekeittäin kaikkia merkkivaatteita ihan tosi halvalla?:) se mistä sulla oli kuva jossain postauksessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ross, TJMax, Marshalls...Noita löytyy.

      Poista
    2. Jep nuo juuri! Ja sitten vielä Burlington, joka on mun lemppari ja kaikista isoin!! Kaikki ihan samallaisia kauppoja, rekit täynnä puolilmasia vaatteita.. Muistaakseni kuva mulla oli joskus Marshallsilta :)

      Poista