lauantai 3. toukokuuta 2014

I'm off to California!!!!

Siis hellou muutama tunti ja tää tyttö lähtee Kaliforniaan!!! Kun päätin mun koko aupair-vuodesta, päätin että vuoden aikana pitää myös päästä käymään länsirannikolla, koska sitä en oo koskaan nähny ja sinne ei Suomesta ihan noin vaan lennetäkkään. Joten huomenna sit mennään! Tosi jännää nähä jotain tosi uutta ja erilaista.

Just tulin kotiin, oltiin Randyn kanssa Glenin ja Laurenin luona. Randy on ihana ja vie mut huomenna lentokentälle, niin mun ei tarvii seisottaa siel autoo viikkoa. Suunniteltiin et startataan pihasta 3am ja käydään sit matkalla Ihopissa tai Denny'sissä dinnerillä/aamupalalla mikä onkaan. Kentällä Fort Lauderdalessä mun pitäis olla joskus viiden jälkeen. Siitä sitten eka kolme tuntii Texasiin ja sieltä neljä tuntii Los Angelesiin! Hiphuraa. Losissa tapaan sitten muut tytöt. En malta oottaa!!

Viikko sitten siellä: ensin LA:ssa ja sitten roadtrip Vegasiin! Auppareilla on tosiaan vuoden aikana kaks viikkoa palkallista lomaa, ja tässä menee sitten mun viimenen kunnon loma. Mutta hei, eipä tässä paljoo ookkaan jäljellä!! Järjestöltä tuli just viestiä paluulennoista, jotka täytyy varata tässä kuussa. Mulla loppuu työt heinäkuun loppuun (alle kolme kuukautta jäljellä!!!) ja sen jälkeen jään sit viikoks tai pariks hengailemaan tai matkustelemaan. Että elokuun puoleenväliin mennessä on varmaan tää tyttö taas Suomessa :) Tuntuu ihan hassulta, se on ihan kohta..

Noniin nyt kuitenkin yritän saada unta pariks tunniks, kahen jälkeen pitää sit taas olla hereillä. Mun pikku mac air lähtee kyllä länsirannikolle mukaan, mutta katotaan miten ehin tänne kirjotella! Once again, jos joku haluu pysyy musta ajantasalla, niin instagramissa (kkarkki) on taas kyllä varmaan kohta sellanen kasa turistikuvia..

Nonni NYT mä meen.. tossa vielä pakollinen laukkukuva. Ongelma on siinä, että vaikka toi laukku on täynnä, niin on mun vaatekaappikin. Miten helvetissä tätä vaatetta on tullu näin paljon.. Miten mä ikinä pääsen täältä kotiin. Ex-aupparit tai kohta kotiin lähtevät, ootteko ottanu selvää paljon maksaa sellasten isojen boksien lähetys? Anyone? Help ;S #desperate

4 kommenttia:

  1. Moi karita ja hauskaa reissua :) Muista syödä in'n'outissa!!!! Onks niitä edes itärannikolla? Mun muistikuvien mukaan pakettien lähetys oli ihan sairaan kallista, et tuli halvemmaks hankkia kirppismatkalaukku ja maksaa ylimääräsestä laukusta :) tosin se sompailun kahen ison ja yhen pienen laukun plus repun kanssa ei ollu siistiä...toivottavasti tästä oli vähän ees apua! Terkuin, Aino (jonka koulunkäynti edelleen kärsii tästä blogista!)

    VastaaPoista
  2. Mulla ois kysymys puhelimista! Eli toimiiko Suomesta ostettu puhelin Jenkeissä ja toisinpäin? Kun lähtee au pairiks niin pitääkö Jenkeistä sit ostaa uus puhelin + miten liittymät?

    VastaaPoista
  3. En tiiä ootko jo maininnu tästä mut missä päin Floridaa oot au pairina?Ja hommasitko ton perheen ite? :)

    VastaaPoista
  4. Heiips sori ihmiset vähän tulee hitaasti vastaukset :D Kiitos Aino!<3 Joo täällä toimii sama puhelin, liittymä vaan pitää hankkia. Mun hostvanhemmat maksaa mun perus liittymän ja mä maksan ite netin puhelimeen (34$/kk), ne on paljon kalliimpia täällä kun Suomessa. Ja mähän ostin täältä uuden puhelimen, jonka pitäis myös toimii Suomessa (4G ei välttämättä toimi, mutta muuten). Mä oon Port Saint Luciessa, joka on ihan Miamin ja Orlandon välissä Floridan itärannikolla :) Joo mä löysin mun perheen heidän omasta ilmotuksestaan ja sitten käytiin koko toi järjestöprosessi vähän niinkun yhdessä läpi jo valmiina matchinä!

    VastaaPoista