torstai 29. toukokuuta 2014

blaah

Ja arkea taas mennään! No mul on menny nyt pari viimepäivää kyllä ihan plörinäks, tiistain alko hirvee kurkkukipu, eilen olin ihan vaan räkäpää ja tänään sit nukuinki melkeen koko päivän. Ihan perusflunssa vaan mut ihan tyhmää ku ei jaksa tehä mitään ja koko ajan sattuu ja ruoka ei maistu miltään ja jaadajaada.. Mut nyt ollaan jo paremmalla puolella! Ehkä huomenna pääsis jo treeneihin!! :) Tää oliki mun eka kerta koko vuoden aikana kun olin yhtään kipee, eikä tääkään estäny töitä tekemästä.. hyvä niin!

Tänään oli tytöillä oikeestaan viimenen oikee koulupäivä, JEEE (lue: EIIIIIII :(( ). Huomenna on K:n graduation ja pienempienkään ei tarvii mennä kouluun. Ens viikolla on sitten vielä pari päivää, mutta joka päivä early release. Oon onnellinen, ettei enään tarvii herää 5.45 kun pari päivää, mutta kesä tarkottaa auppareille paljon enemmän töitä. Ei sillä että en tykkäis tästä työstä, rakastan olla tyttöjen kanssa, mut kukapa ei ois mielummin vapaalla.. Noh, töitä takana kymmenen kuukautta ja kaks jäljellä, eiköhän tästä selvitä :)

Huomenna mun pitää ilmottaa järjestölle et millon haluun kotiin ja mistä!! Mulla loppuu siis työt heinäkuun loppuun ja siitä saisin jäädä max kuukaudeks hengailee/matkustelee ja järjestö maksaa mun kotiinpaluu lennot mistä päin usaa vaan. Mietin matkustamista Hawajille tai San Fransiscoon tai ehkä Chicagoon, mut sit toisaalta haluun myös aika nopeesti kotiin ennen syksyn koulua, että ehtis hetken nauttii Suomen kesästäkin. Todennäkösesti lähen sitten vaan Karibian risteilylle ehkä viikoks, hengailee Floridaan muutamaks päiväks ja sitten ehkä kotiin siinä elokuun puolessavälissä. Kaks ja puol kuukautta, niin lähellä mutta niin kaukana!! :D

Nyt on aika surullinen viikonloppu, koska tosi moni mun läheisistä kavereista saa lakkinsa huomenna. Ja mä en voi olla siellä juhlimassa :( Tasan vuos sitte oli ehkä mun elämäni onnellisin päivä ja mun kaikki kaverit oli siellä ja nyt mä en oo juhlimassa niitten lakkeja.. pyyh..

Koska mul ei oo mitään kuvia viimesistä parista nuhapäivästä niin muistellaanpas tota vuodentakasta lakkiaispäivää!! Ja tämän myötä

SUPERISTI ONNEA KAIKILLE LAUANTAINA VALMISTUVILLE!!! <3

ps. Nyt katon eilen alkaneen SYTYCD:n 11.kauden ekan jakson! wihii tätä on odotettu!


All of us! Vanhemmat ja tytöt ja tyttöjen pojat :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti