maanantai 5. toukokuuta 2014

Hello California!!

Hiii tääl ollaan Calissa!! :DD Lennot meni tosi kivasti, lensin eka 3 tuntii texasiin ja sieltä reilu 3 LA:han. Toi yksin lentäminen on vaan niiiin tylsää.. LA:ssa olin yhen aikaan, mutta muut tytöt oli tulossa vasta illalla. En ollu kattonu mitään tai suunnitellu valmiiks, mutta selvisin lentokentältä meijän hotellille, noin 35 kilometrin matkan, mulle ihan vieraassa Los Angelesissa, mun jättilaukun kanssa, 50 minuutissa ja yheksällä dollarilla!! Taksi ois ottanu saman ajan ja maksanu 50$. Olin NIIIN ylpee itestäni ku pääsin tänne :DD Kaikkee täällä kyllä oppii. Tuli Losin bussit ja subway siinä tutuiks myös samalla. Anyhow, meijän hotelli on tooosi kiva, vaikka ei ookkaan mikään kallis.

Tytöt tuli sitte muutaman tunnin päästä, ihania ihmisiä kaikki. Illaks mentiin vaan vähän hengailee Malibu-beachille ja syömään. Sit mä olinki ollu jo 24h hereillä aikaeron ja mun 2am herätyksen takii, joten piti päästä semiaikasin nukkumaan. Nyt just herättiin ja kohta lähetään tekee vähän sightseeingii!!

Tykkään tästä paikasta!! Vaikka palmut on väärän mallisia kotipalmuihin verrattuna, näyttää hassulta kun on vuoria/hills vai mitä noi onkaan, kun Floridassa ei oo varmaan mäen mäkeä, mutta on tää siistin näkönen paikka. Adios!


1 kommentti: