lauantai 31. toukokuuta 2014

K's Graduation!

Ahh mikä masispäivä tänään.. Olisin antanu mitä vaan et oisin tänään saanu olla Suomessa viettämässä huippupäivää mun ihanien ystävien kanssa. Teleportti ois tosi jees just nyt! Tää kesä tulee olee muutenki vähän vaikeempaa täällä: mun duuni vaikeutuu kun muksut on koulusta kotona, Suomessa kaikki on lomalla ja puuhaa kaikkee kivaa, ja Suomessakin on nyt kivat ilmat (oikeesti ehkä kivemmat ku täällä ku nyt on vaan ihan sairaan kuuma ja kostee).. Ahh ihana Suomi. No mut hei, tän tytön duunit loppuu ENS KUUSSA !!! :DDD #EXCITED 

No eilen saatiin täälläkin vähän valmistujaistunnelmaa kun oli K:n elementry graduation. Ihana oli olla mukana, mutta oli kyllä erittäin puuduttava pari tuntinen seremonia. Oon ollu yläasteen ja lukion musiikkikouluissa, ja varsinkin sibiksen valmistujaiset (ja kaikki juhlat vanhojen tansseista joulukirkkoon) on aina tosi spesiaaleja, koska meillä oli niin taitavia muusikkoja ja tanssijoita. Valmistujaisissa soitti aina meijän sinfoniaorkesteri niin hienosti isossa Helsingin yliopiston juhlasalissa, mutta sinfoniaorkesterin sijaan eilen kuunneltiin nauhalta tulevaa säestystä ja lasten epävireistä hoilotusta siihen päälle. Ihan suloista kyllä! K sai kaiken maailman awards, muun muassa "presidental award", kun oli ollu straight A's since kindergarten ja siinä todistuksessa oli oikein Barack Obaman nimikirjotus! Hyvä Kristi, so proud of you hon! <3





Seremonian jälkeen mentiin tohon rantaan tollaseen Tiki-baariin syömään ja sinne tuli myös monia Kristin kavereitten perheitä. Syötiin sitten siinä lounasta isolla porukalla ja kateltiin delfiinejä vedessä!! Huonomminkin vois perjantain viettää.





Lounaan jälkeen mä lähin ylläolevan lapsikatraan kanssa leffaan niin hostvanhemmat pääs hetkeks rauhaisaan kotiin. Tyttöjen ja niiden kavereitten kanssa käytiin kattomassa Maleficient joka oli kyllä tosi hyvä!! Hehh muuten yks noiden kavereista sano ku syötiin ja mulle tuli mun hampurilainen että "Aren't you a vegeterian?!" And I'm like nooo... "She (bigsister) told me you must be a vegeterian!" And I'm like why would you think that and she goes "Because you're so skinny!! And all vegeterians are skinny!!" HAHAHAH :D Mä en oo kyllä skinny millään mittakaavalla (okei selkeesti jenkkien mittakaava on vähän eri) :DD Hyvä mieli tuli kyllä tosta ihan loppupäiväks :D

Leffasta tultiin ja mä olin sen jälkeen off. Menin treeneihin ja oli ehkä parhaat treenit ikinä. Eilen oli minä ja joku 15 jäbää tunnilla and I beat the hell out of them.. :D No just kidding, mutta oli tosi hyvä power eilen ja sain krediittii että olin kuulemma ainut joka ymmärtää consistant training merkityksen. Hehheh. Ja itse tumbling meni kans eilen paremmin kun koskaan, nyt on handspring niin lähellä että..

Anywayy.. treenien jälkeen oli taas nälkä. Suihkun kautta sit Randyn kaa ulos ja arvatkaa vaan mihin päädyttii syömään..




Rakas Chipotle. Sovittiin viime kerralla Randyn kanssa että käydään vaan kerran viikossa chipotlessa ettei mee överiks, viimeks käytiin sunnuntaina niin päätettiin sit et nyt eletään eurooppalaisen kalenterin mukaan, niin on jo eri viikko! Täällä kun alkaa viikot sunnuntaista. Ja joojoo tiiän et söin kaks kertaa päivässä ulkona, mut ennen eilistä en ollu syöny ulkona KOLMEEN KOKONAISEEN PÄIVÄÄN. Että ansaitsin ton. Nyt on myös ihanaa kun oon melkein tervehtyny tosta taudista niin ruoka taas maistuu jollekki! Ja kiinnostuskiikareita taas kaivellaan..

1 kommentti: