maanantai 12. toukokuuta 2014

Kivaa olla kotona :)

Siis meillä oli niin ihana reissu, mutta nyt on myös niiiin ihanaa olla kotona!!! Jotenki jetlag iski yllättävän pahasti, vaikka aikaeroo ei oo kun kolme tuntia. Kai se johtu tosta neljän tunnin ihan hirveestä yölennosta ja siten unettomasta yöstä.. ja sitten nukkumisesta keskellä päivää.. joka tapauksessa, tänään meni aamusen työtunnin jälkeen aamu ihan plörinäks kun en saanu itteeni sängyst millään takas ylös.. Kahekstoist sit kuitenki treeneihin, jotka oli KUOLEMA. Note to myself: do not ever ever ever stop working out for a week.. Kai johtu myös tästä väsymyksestä, mut ihan ku olis ollu kaikki voima käsistä vaan kadonnu.. :D No täst taas vähitellen kuntoon! Yllättävän hyvin onnistu kyllä tumbling näillä spagettiraajoillakin, joten ihan hyvä fiilis jäi :)

Treenien jälkeen kävin nopeesti walmartissa, ja siinä tuli kyllä niin sellanen olo, että ihanaa olla taas kotona. Ja se laitto mut sit miettimään, että onks tää nyt sitten mun koti. Florida on nyt mun koti. Tää talo ei oo vieläkään mulle niinkun oma koti, eikä koskaan tuu olemaan. Tää ei johdu perheestä, vaan ihan vaan musta, en vaan selkeesti kykene sopeutumaan vieraaseen perheeseen niin, että se tuntuis ihan täysin kodilta. Mutta tää kaupunki. Se kun tiedät tasan tarkkaan missä kaikki on, osaat liikkua miten haluut, tuttuja tulee vastaan kaupassa ja kassatäti tunnistaa ja kyselee kuulumisia. Kaikista parasta on tää lämpö. Vegasissakin meillä oli koko ajan joku 30 astetta, mutta täällä se lämpö on tosi erilaista. Siellä saatto tulla viilee, jos aurinko meni pilveen tai tuuli puhals kovaa. Täällä on vaan kuuma koko ajan ja rakastan sitä. Mulle tulee tätä kaupunkia niin järjetön ikävä, kun kolmen kuukauden päästä lennän Suomeen.

Suihkun jälkeen torkuin vielä sohvalla ennen työpäivän alkua. Iltapäivällä tehtiin tyttöjen kanssa läksyjä ja hypättiin sitten kaikki pooliin. Siitä onki tovi ku oon ollu lasten kaa poolissa joten ne oli tietysti ihan innoissaan.. :D On ihanaa nähä, miten tytöt nauttii siitä että oon taas täällä.. Peuhattiin uima-altaassa hyvä tovi, sit lapset pesulle, iltapalaa, vähän telkkariaikaa ja sit nukkumaan. Mäkin tässä suunnittelen aikaista nukkumaanmenoa, jos sais vaikka joskus tän rytmin kohilleen..

Mun ihana pieni suloinen E <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti