perjantai 9. toukokuuta 2014

Universal Studios Hollywood

Tiistaina oli sitte Universal-päivä! Tää teemapuistoihminen oli tietysti ihan into piukeena, vaikka täällä Universalilla onkin ihan samat jutut kun Orlandossa. Mutta siis tää puisto oli kyllä PIENI!! Siis varmaan puolet Orlandon universalin peruspuistosta, puhumattakaan siitä että Orlandossa Universalilla on kaks puistoa ja Disneyyn en ala ees vertaa. Mutta ihana päivä oli!!


Heti aamusta mentiin, kun puisto aukes. Käytiin melkein jonottamatta kaikki kivat laitteet ja showt. Mulle päivän kohokohta oli Studio Tour, jota tietenkään ei oo Orlandossa. Tossa Universalin puiston takana on nimittäin Universalin ihan oikeet studiot. Miljoona sisästudiota ja niiden ympärille rakennettu erilaisia kaupunkeja, joissa koko ajan kuvataan tv-ohjelmia ja leffoja. Mä en ees tienny että tääkin täällä nähdään, mutta yhtäkkiä meijän tram olikin Wisteria Lanella!! Oli upeeta nähä kaikkien talot. Ja niin paljon muitaki huippujuttuja nähtiin ton tunnin tram-tourin aikana!



Okei no oikeesti mun päivän kohokohta oli kyllä tän jälkeen.. Oon viime vuodesta asti himoinnu tuolt Universalin kaupasta tota despicable mestä tuttua yksisarvista, jota Agnes kantaa mukanaan. Tänään halailin sitä taas tapani mukaan ihan liian kauan ku se on niin sulkku ja pehmonen ja sopii täydellisesti syliin. JA SIT MÄ OSTIN SEN. Päätin et oon niin ansainnu tän, ihan hyvin voin laittaa 32 dollarii pehmoleluun. Ja olin niin onnellinen koko loppupäivän :DD Nytkin kun kirjotan blogia niin se on tässä mun sylissä mun kanssa kirjottamassa. Laura ja Sarah osti myös noi koirat samaisesta leffasta, joten meillä on täällä koko lauma kassassa. Oltiin vähän väsyneitä tossa matkalla puistosta kotiin ja näil pehmoleluil on ollu jo aika kovat bileet täällä..


'



Hehhh naurettiin niin paljon tän jälkeen.. Kukaan meistä ei ollu tajunnu et toi työntekijäjäbä oli meijän kuvassa. Otettiin joku 20 kuvaa ja se vaan poseeras jokaises eri tavalla ja kukaan ei tajunnu siinä mitään...

Haettiin ruokaa Targetista puiston jälkeen ja se oli tollasella kivalla moolilla.

Pehmot kaverikuvassa. 20 -vuotiaat aupparit lähtee LA:han ja tässä on tulos..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti