tiistai 15. heinäkuuta 2014

12 more days and I'm done..

Hitto kun on taas niin paljon puuhaa ettei ehi tännekään kirjotella!! Sunnuntaina tosiaan näin Miinaa ja oli taas tosi ihanaa päästä puhumaan suomea muittenki ku hostvanhempien kanssa. Kyllä muutenki toi auppariseura tekee hyvää välillä, pääsee jauhaa näist auppariongelmista :D Käytiin shoppailemassa meijän moolilla, burlingtonilla ja rossilla, ja sitten syömässä Chipotlessa c(: Ostin muutaman paidan ja kivat 9$ feikki-tomsit!


Maanantaina sit taas paluu duuniin kolmen päivän lomalta.. Mentiin tyttöjen kanssa kivikkorannalle kala-/rapu-/simpukkajahtiin. Vois kuvitella että duuni tuolla hiekkarannalla ois tosi siistii mut ei se oikeesti oo :D Hirveitä itkuraivokohtauksia taas ja joku tytöistä sit alko huutaa mulle ja mul vaa kyyneleet valuu aurinkolasien alla.. :DD En yhtään tykkää kun kukaan huutaa mulle! Mut sit vaan purin huulta että helvetti ens viikko on mun vika viikko tätä duunii, kyllä tässä selvitään vaikka päällä seisten toi aika. Olin pakannu lounaat mukaan joten piknikeiltiin sitten tuolla ja tultiin iltapäivästä kotiin. Molemmat hostvanhemmat oli kotona, joten syötiin kaikki kuus yhessä dinneriä!! Oli myös tositosi herkkua, pöydässä oli mozzarellasalaattia, jota en oo vuoteen saanu, joten se kyllä parans päivää :D Hyvä ruoka, parempi mieli.




Dinnerin jälkeen oli sit off ja karkasin kyllä heti taas talosta ulos.. :D E aina valittaa että miks mä aina meen johonkin. Ymmärtääkseni näitten edelliset aupparit on ollu täällä aika yksinäisiä ja nyt kun mulla on hyvä kaveri jonka kanssa mennä ulos niin lapset ei tykkää yhtään :D Hm kyllä juuri eilen sano ruokapöydässä, että on onnellinen, että oon löytäny täältä jonkun jonka kanssa mennä ulos! Ja niin oon kyllä minäkin, täytyy sanoo et en ois varmaan täst vuodest selvinny jos en ois voinu vapaailloiks päästä ulos kaverin kanssa.

Oli taas ihan sairaan hieno auringonlasku. Kuvasta välittyy ehkä murto-osa, mutta..

Mentiin sit Friendly'siin jätskeille ja meni vähän överiks kun otin ton brownie-hirvityksen. Miten kuvittelin et jaksaisin syödä ton?! Söin kyllä jätskit päältä, mutta brownieen en kyenny..


Tänään on ollu perus horsecamp-duunipäivä! Päivällä skypettelin äitin kanssa ja hain sitten tytöt leiriltä. Syötiin dinneriä ja lähin viemään E'tä cheertreeneihin. A tuli mun mukaan ja sitten kotimatkalla vein tytöt jätskille DQ'n! Nyt muksut kattoo tossa telkkaria ja kohta aletaan taas tappelemaan nukkumaanmenosta.. :) 12 duunipäivää jäljellä..

4 kommenttia:

  1. 12 suomipäivää jäljellä :D ihan kreisiä että mä oon lähössä sinne samaan aikaan ku sä tuut sieltä pois ku sun blogi oli tyyliin ekoja auppariblogeja mitä oon löytäny!

    VastaaPoista
  2. Söpöt noi sun feikki-tomsit!! :-)

    VastaaPoista
  3. Voi muru I so feel you noitten lasten kiukkukohtausten kanssa. Välillä ei vaan voi mitään, kun se huuto tuntuu niin pahata. Mä en ala mitään, sä lähet ihan just kohta kotiin!!!

    VastaaPoista
  4. Hehee Annika niin täällä jengi vaan muuttuu! Ihan hassuu että sulla on vielä kaikki tää edessä.. :DD Ja kiitos Essi, oli kyllä hyvin käytetyt 9$ :) Ja joo Laura se on kyllä ihan perseestä.. JA NIII LÄHENKIII!!! :))))) :DDDD kjdnfosndfkosmdkm (oon tosi innoissani jos sitä ei tästä vielä tullu selville..)

    VastaaPoista