torstai 3. heinäkuuta 2014

Cheermom

Perus töitätöitätöitä täällä taas! Paitsi nyt just loppuu ja huomenna ensimmäinen kokonainen vapaapäivä viimeseen 17 päivään, joten nyt vähän hymyilyttää! Plus huomiseks on ihan loistavat suunnitelmat 4th of July'lle, mutta huomisesta sitten huomenna!

Eilen työpäivä meni aika mukavasti, kun hm kävi tyttöjen kanssa leffassa keskellä päivää. Muuten tyttöjen kanssa taas uitiin uima-altaassa ja tehtiin koulujuttuja ja vähän sitä sun tätä. Illalla pääsin käymään treeneissä, jo oli kyllä taas niin hyvät treenit jälleen kerran. Sit taas loistavaa videomateriaalia.. en oo ihan varma miks laitan näitä tänne, mutta ainaki pysyy muistoina :D Muistutan, että alotin tän lajin aiemmin tänä vuonna.. Voi kun voisinki postaa tänne sellasii hienoi olen paras -videoita :D Mut tyydytään näihin.. :D

Ihan ekan kerran ikinä tehtiin eilen front tucks..


Back handspring alkaa sujuu jo aika hyvin! Mut kyllä eilen tuli taas yks hauskimmista faileistä ikinä. Oon nauranu tälle jo ihan liikaa.. Kantsii laittaa äänet päälle nii kuuluu hyvä kolaus.. :DD


Noniin.. asiaan.. tänään taas vein mukelot horsecampille, hengasin aamupäivän Randyllä ja ehin ottaa viel päikkärit ennenku lähin hakemaan taas lapsia. Sitten meillä oli taas täällä viis muksua peuhaamassa uima-altaassa muutaman tunnin ja illan istuin vielä puistossa E'n cheer-treeneissä. Uus kausi alko tosiaan tällä viikolla ja puistossa mun vieressä istu pariskunta, joitten tyttö oli just alottanu ja sit ne kyseli hirveesti kaikkii juttuja ja oli tosi mukavia.. PAITSI, eka ku ne kysy että oonko mä uus täällä vai oonko ollu aiemmin ja kerroin että viime vuonna oltiin myös, niin seuraavaks tulee että "is she your daughter?" NOOOOOOOOOOO. NO. NO. NO. NO. NO. .... NO. Ja sitten kerroin että oon nanny ja siitäkös ne vasta innostukin sitten kyselemään ja huh.. tosi ihania ihmisiä kyllä! Tuli kyllä niin cheermom olo siinä kun selitin niille miten tyttöjen hiukset saa parhaiten pysymään korkeella ponnarilla pitkinä pelipäivinä ja mitä tyttöjen pitää syödä pelipäivänä ja mitä ei. Ne siis kyseli kyllä ihan kaikesta.. Viime vuonna mä hoidin valtaosan tyttöjen cheermeiningeistä, joten eksperttejähän tässä ollaan jo!

Noniin nyt kohta nukkumaan ja huomenna juhlitaan sitten Yhdysvaltojen itsenäisyyspäivää!!

5 kommenttia:

  1. Mä en tiiä miks mut mun on aina pakko kommentoia ku tulee tumbling videoita :'D mutta siis MITÄÄÄ harjotteletteko te jo etuperinvolttia!! Ja se menee jo noin hyvin!! Ei niinku todellakaa täällä opeteta noin vaikeita temppuja koska etuperinhän se on oikeasti paljon vaikeampi ku takaperin :D ja toi back handspring näyttää samalta ku mun oma aina, ihana :__D sekoan jossen kans pääse tekee tuota siellä!

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Vaikuttaa kyllä ihan huikeelta lajilta toi tumbling! Näin tankotanssijana kaikki tollaset siistinnäköiset temput kiehtoo kovasti vaikka onkin ihan eri asia kuin mun omat pää alaspäin roikkumiset, haha :D Paitsi meilläkin on handspring-niminen liike, ihan eri juttu vaan! Noi näyttää kyllä niin hienoilta, enkä tajuu miten uskallat hypätä tolleen vaan käsille takaperin apuaaaa...

    VastaaPoista
  4. Heheeh joo eilen ekaa kertaa, ei mul oo viel hajuakaan mitä mun oikeesti pitää tehä muutaku tsägäl vaa hyppään ja kierin.. :D Eli vielä on tekniikassa vähän treenattavaa! :D Ja joo, noi handspringit nyt menee ton juustomaton kaa sillee joka toinen oikeesti jaloilleen ja joka toinen joko päälleen tai polvilleen tai niskoilleen, että siinäkin vielä vähän työnsarkaa.. :D Ja joo Jenni on ihan huikee laji! Siistii, en tiennykkään et teet tankotanssia! Oon kerran kokeillu ja oli kyllä ihan parasta!! Ja en uskallakkaan, oikeesti tärisen joka kerta ja seison tos joku kaks minuuttii ennenku uskallan hyppää.. :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo hyvältä näyttää enivei! Ja mä niin tiiän ton tunteen ku pitää tehä se, aina seisotaan siinä kaks minsaa ja sit lähetään hyppää ja sit joko huudetaan eiiii ja laskeudutaan pyllylleen tai sit hypätään ja laskeudutaan päälleen (Y) noi ois nii pitäny opetella joskus 10 vuotiaana ku ei tajunnu pelätä et niskat menee poikki :D

      Poista